Verliefd op een jongen van 2 jaar ouder

  • 16 May 2020
  • 6 reacties
  • 224 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hallo, 

 

ik ben een meisje van 14 jaar. Ik ben vorige week begonnen te snappen met een jongen van 16 jaar. We hebben hele leuke gesprekken, ook erg intiem. Hij heeft me verteld dat hij vader is van een kind van 2. Hij heeft geen contact meer met de moeder (17). Hij is erg open naar mij, ook over zn vorige vriendinnen. Hij heeft al sex met 17 meiden gehad (ook trios) 14 daarvan waren maagd. Zijn vorige vriendinnen waren gemiddeld 2 jaar jonger, hij valt  dus op jonge meiden. Hij heeft mij ook een video gestuurd van die hij werd gepijpt en een dickpic. Ik heb ook 1 foto gestuurd. 
 

maar het gaat ook niet alleen om sex. Hij begrijpt me, ik begrijp hem. Hij zegt zelfs dat ie al gevoelens voor me heeft, en dat hij ook erg snel gevoelens krijgt. Ik denk dat ik hem ook leuk begin te vinden. Maar ik weet niet of dit allemaal klopt. Want k ben 14 jaar, en ik heb ook duidelijk gemaakt dat ik nog geen sex wil. En er is niemand geweest die mij leuk vind (tot nu toe). Dus ik weet nii zo goed wat ik moet doen…

 

 


6 reacties

hee,

 

ik snap dat je niet goed weet wat je moet doen, het was misschien niet een hele slimme zet om een foto te sturen van jezelf. als ik eerlijk moet zijn liegt die jongen heel erg en als hij dat doet dan is zijn situatie niet helemaal gezond.  hij is 16 jaar en heeft al heel veel seks gehad zegt die, maar hij houd niet heel veel van je schat want als een jongen je echt leuk vind zou die nooit zo opscheppen over dat hij al zoveel seks gehad heeft.

lieve schat als ik je een advies mag geven , doe geen dingen meer die jou leven kapot kunnen maken geen foto's  en alleen seks als jij wilt maar dan wel veilig met een condoom. maar nee = nee

als je iets wilt vragen mag je mij altijd een bericht sturen!
 

Ik ben het eens met @butterfly18 Ik denk aangezien deze jongen al zoveel seks heeft gehad, dat je gewoon een van de volgende meiden word met hij het seks gaat hebben. Ik snap dat je denkt dat jullie elkaar begrijpen, maar de kans is groot dat deze jongen met meerdere meisjes snapt, en allemaal het gevoel geeft dat je elkaar begrijpt. Hoe ik het hier lees klinkt hij een beetje als een loverboy, dus meisje, kies voor jezelf, blokkeer deze jongen, en zet hem uit je gedachten. Het beste kan je er ff met je ouders over spreken (is misschien ongemakkelijk) of een vriendin of vriend als dat vertrouwder voelt. 

succes

hekje

Reputatie 1
Badge

hee,

 

ik snap dat je niet goed weet wat je moet doen, het was misschien niet een hele slimme zet om een foto te sturen van jezelf. als ik eerlijk moet zijn liegt die jongen heel erg en als hij dat doet dan is zijn situatie niet helemaal gezond.  hij is 16 jaar en heeft al heel veel seks gehad zegt die, maar hij houd niet heel veel van je schat want als een jongen je echt leuk vind zou die nooit zo opscheppen over dat hij al zoveel seks gehad heeft.

lieve schat als ik je een advies mag geven , doe geen dingen meer die jou leven kapot kunnen maken geen foto's  en alleen seks als jij wilt maar dan wel veilig met een condoom. maar nee = nee

als je iets wilt vragen mag je mij altijd een bericht sturen!
 

Heel erg bedankt voor je reactie! Ik zou je wel een betichtje willen sturen, maar dat kan helaas niet. Toch bedankt!!!

Reputatie 1
Badge

Ik ben het eens met @butterfly18 Ik denk aangezien deze jongen al zoveel seks heeft gehad, dat je gewoon een van de volgende meiden word met hij het seks gaat hebben. Ik snap dat je denkt dat jullie elkaar begrijpen, maar de kans is groot dat deze jongen met meerdere meisjes snapt, en allemaal het gevoel geeft dat je elkaar begrijpt. Hoe ik het hier lees klinkt hij een beetje als een loverboy, dus meisje, kies voor jezelf, blokkeer deze jongen, en zet hem uit je gedachten. Het beste kan je er ff met je ouders over spreken (is misschien ongemakkelijk) of een vriendin of vriend als dat vertrouwder voelt. 

succes

hekje

Bedankt! Ik denk dat ik er nii met iemand over ga praten maar hem gewoon blokkeer. Ik dacht ook al zoiets, daarom vroeg ik het aan jullie. 

Ik kan er niet meer tegen dat er mensen zijn die dit soort onzin op deze site zetten.
Er zijn ook nog mensen die hierin trappen en heel serieus op ingaan.

De kindertelefoon doet er niets aan. Deze tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 2 en 4.

Reputatie 1
Badge

Ik kan er niet meer tegen dat er mensen zijn die dit soort onzin op deze site zetten.
Er zijn ook nog mensen die hierin trappen en heel serieus op ingaan.

De kindertelefoon doet er niets aan. Deze tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 2 en 4.

Mag ik vragen wat je hiermee bedoelt?

Reageer