Skip to main content

Hoi, ik ben meisje van 13. Ik heb 4 vriendinnen, maar ben ook verliefd op een jongen uit m’n klas. M’n vriendinnen zeggen altijd dat hij stom en lelijk is (behalve eentje, zij is gwn echt m’n beetje). Maar die jongen waar ik dus verliefd op ben is verliefd op 1 van mijn vriendinnen. Ze zegt dat ze m niet mag maar ze zijn bijna altijd samen en appen de heeeeeeeele tijd tijdens de lessen met elkaar. Weet iemand mss iets wat ik kan doen?

Hmmm, ik denk dat je misschien kan proberen die jongen te verleiden. Een beetje flirten en zorgen dat je opvalt, zodat je contact met hem krijgt. Misschien gaat hij nou daardoor wel leuk vinden. 
 

Succes en als je vragen hebt mag je de altijd stellen. 
 

xooxoxo 


 

heyy Kaaslover11,

 

Tja, dit is een beetje een vervelende situatie.. misschien zou je meer contact kunnen leggen via je vriendin. En dat je vriendinnen zeggen dat hij stom en lelijk is daar moet je je niks van aantrekken als jij hem leuk vind is dat wat telt niet wat anderen vinden. Als je vriendin hem niet wilt zou ze hem misschien tips kunnen geven dat jij hem leuk vind? ik weet niet of jouw vriendin dat wilt en of jij dat wilt maar dat zou misschien kunnen.

 

XoXo,

anoniemeboy14


Heyy KaasLover11,

 

Lastig zeg! Het klinkt uit je bericht wel alsof de jongen waar je verliefd op bent en jouw vriendin een bepaalde band hebben samen, als ze zoveel appen en samen zijn. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon vriendschappelijk zijn. 

 

Je zou jouw vriendin op de man af kunnen vragen of ze iets voor hem voelt ja of nee. En er vanuit gaan dat ze hier eerlijk op zal antwoorden. Dan heb je wat meer duidelijkheid. Je kan ook je gevoelens uiten naar de jongen. Dan weet je direct of het wederzijds is en wat hij voor jou voelt of niet. 
 

succes mop!

 

kusjes


Je kunt het altijd proberen, vooral omdat je niet zeker weet of ze elkaar leuk vinden, omdat je vriendin dat niet duidelijk heeft gezegd. Maar andere kant, appen ze de hele tijd samen.

Ik zou zeggen probeer met hem te praten.

Succes, laat mij op de hoogte


Reageer