Skip to main content

Heyy 

Ik ben verliefd op  een jongen uit mijn klas 🤭

Alleen weet ik nie of hij ook op mij is 

Helpp

Het is voor elk persoon anders, en het ligt ook heel erg aan jouw leeftijd, maar ik denk dat het het beste is als je gewoon met hem begint te praten. Wees het liefst direct, want de meesten van ons zijn bang om zulke dingen te misinterpreteren. Als je dat niet kan, probeer wat dichterbij hem te zitten tijdens les, zulke dingen, om een beetje natuurlijker contact met hem te krijgen. Misschien heeft hij vrienden/vriendinnen waarmee je vrienden kan worden, dan wordt het ook makkelijker.

Is er iets wat je opvalt aan hem? Kijk hij bijv veel naar jou 

Is er iets wat je opvalt aan hem? Kijk hij bijv veel naar jou 

Hij vraagt altijd eerst iets aan mij bijvoorbeeld heyy hoe gaat het met je , en dan als ons gesprek af is gelopen vraagt hij het aan andere 

@MGor12  Ja ben al vrienden met die van hem 

Heyy,  

Wat leuk en spannend dat je verliefd bent! Het kan lastig zijn om te weten of hij jou ook leuk vindt, maar probeer eens goed op zijn gedrag te letten. Zoekt hij oogcontact, begint hij vaak een gesprek, of doet hij extra zijn best om je te laten lachen? Dat zijn vaak kleine aanwijzingen.  

Probeer wat vaker met hem te praten, over iets simpels zoals school of iets wat jullie allebei leuk vinden. Zo kun je kijken hoe hij reageert en of er een klik is. Als je het gevoel hebt dat er iets bijzonders tussen jullie is, kun je hem misschien een subtiele hint geven, zoals een complimentje of iets wat laat zien dat je hem leuk vindt.  

Durf ook jezelf te zijn. Als het klikt, zal hij dat vanzelf zien! Succes, en ik ben benieuwd hoe het verder gaat.

Reageer