Skip to main content

heyy ik had een vraagjeee 

Dus ik ben echt al HEEL lang verliefd op een jongen we zullen hem Tim noemen. Tim is een hele goeie vriend van mij maar op sommige momenten voel ik toch wat meer. Tim geeft soms signalen dat het lijkt dat hij hetzelfde voelt voor mij net zoals ik dat voor hem voel , maar dan verpest hij het weer door mij te negeren of iets dom te zeggen. Soms dacht ik er ook aan om het hem gewoon direct te zeggen maar iets houd mij toch tegen. Hoe kan ik weten wat hij over mij denkt/ voor mij voelt? En hoe kan ik het hem het op de beste manier vertellen? 

Help mij aubbbb 

(jongens jullie mogen ook altijd tips geven) → meisjes ook hoor :)) 

Groetjes Noor 

Hoi Noor!

Ik zal goed letten op zijn lichaamstaal. Doet hij anders tegen jou dan tegen andere meisjes? En als je een beetje het onderwerp aankaart, gaat hij dan op een andere manier met je praten?

Als je hem wilt vragen, zou ik eerst even kijken wat hij zegt wanneer je over het onderwerp begint. Als hij positief reageert, kan je het vragen. Je hebt een kans!

Iedereen is wel eens boos of zegt domme dingen. Dat hoeft niet te betekenen dat hij je niet leuk vindt! Hij kan ook gewoon een slechte dag hebben.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt. 

Groetjes Vosje


dankuuu jouw tips zal ik zeker gebruikenn ! 

 


Negeren/domss zeggen kan ook uit zenuwen komen, dan weet ie gwn nie zo goed wat te zeggen en dan zegt ie gwn iez heel raars….

 

 

Mij_Niet_Gezien 


Reageer