Skip to main content

verliefd op een jongen enige tips

• July 27, 2026
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Hoi ik ben Lightning en ik ben al een jaar verliefd op een jongen sinds de vakantie zij we steeds meer samen en doen we dingen samen we waren op kamp vaak samen en het was heel close closer dan hij was met zijn vrienden. We hebben samen met de armen om de schouders gestaan en begonnen met onze handen over de schouders te wrijven en hij vond het niet vreemd later was er een vriend van mij die zei is hij je boyfriend dus ik zei nee hoezo denk je dat zegt hij dat we gewoon heel goed bij elkaar passen verder wilde hij niks kwijt omdat het misschien awkward zou worden denken jullie dat hij meer weet over de jongen waar ik close mee ben of niet ik ben trouwens 14 en hij word binnenkort 13

1 reactie

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • July 27, 2026

als anderen zien dat jullie heel erg leuk met elkaar omgaan denken ze meteen dat jullie samen iets hebben. je kan altijd met hem praten en zeggen dat je hebt gehoord dat anderen denken dat jullie wat met elkaar hebben en dan ook zeggen dat het jou niks uitmaakt dat anderen dat zeggen maar dat jij het gewoon leuk en fijn vind om bij hem te zijn. je kan ook eens vragen wat hij van de pride vind of dat jullie samen ergens heen gaan waar iets te doen is van de pride. laat maar weten hoe het verder gaat.