Heey <3
Ik ben dus verliefd op een jongen, echt best wel erg. Heel vaak kijken we wel soort cringe naar elkaar en gisteren in de kerk gebeurde er dit:
het is eeuwigheidszondag dus dan worden de namen van de overleden mensen van afgelopen jaar uit onze gemeente voorgelezen. Aan het begin van de dienst zongen we een heel mooi lied ) en toen moest ik huilen omdat ik ook best wel veel dingen rondom rouw heb meegemaakt. En toen aan het einde van de dienst zongen we psalm 43:4 'dan ga ik op tot Gods altaren.' Toen moest mn vader dus huilen dus ik half tegen hem aan leunen moest ook huilen. Heel onze rij had dat door en keek naar ons ofzo. En toen was de psalm klaar en ging een vrouw over mn rug aaien hehe. Toen liepen we de kerk uit en toen liep **** met zn vader eerst half naast ons en toen achter ons. En ik zag hem zo kijken dus ik keek terug en hij keek zovan ah ze heeft gehuild (ik had mn tranen niet weggeveegd ofzo) dusja en toen liepen mn vader en ik naar onze fietsen en ik pakte mn fiets en **** liep langs, weer kijken natuurlijk. En toen fietste ik met mn vader weg en zag ik **** naar zn fiets toelopen en weer kijken dus ik keek terug en mn vader had dat vgm door want uhmm we keken een beetje te lang misschien. Maar het gaat erom dat hij zag dat ik huilde...
dit was in de ochtend in de kerk
AAAHHHHHHHH Het hele gezin van **** zat ACHTER mij okee dat is dus al cringe genoeg. Vervolgens loop ik gwn na de dienst de kerk uit en de vader van **** moest eig dat deurtje dicht doen, maar **** wilde dat doen en toen gindie heel sloom lopen. Toen we door de deur liepen liep hij NAAST mij AAAAAAAAAAHH. en toen liep ik snel naar mn fiets en ik stond daar te wachten op mijn zusje. Komt zijn hele gezin eraan en **** loopt naast zn moeder en ze praten weer terwijl ze naar mij kijken. EN ZE LACHEN OPRECHT ALLEBEI NAAR MIJ. dus ik lach terug EN DIE MOEDER BEGINT NOG HARDER TE LACHEN HEEELPP
dit was in de avond in de kerk
Okee dat was dus het verslag van alles wat er gebeurde dat ik naar mn vriendin heb gestuurd.
Maargoed ik wil nu eigelijk heel graag weten of hij mij leuk vindt, wat denken jullie?
En zo ja, wat kan ik doen? Ik heb niet zn nummer en snap enzoo