Vraag

Verliefd op een jongen

  • 14 April 2024
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Ik ben dus verliefd op een jongen, alleen ik weet niet hoe ik hem dat moet vertellen. Toen ik hem voor het eerst ontmoette voelde ik nog niks voor hem. Maar hij woont dus bij mij in de straat en ik ben bevriend met zijn zusje. Hij is ook 1 jaar jonger dan mij. (ik ben 14).

Dus ik zie hem best vaak. later toen ik meer met mijn vriendin ging afspreken zag ik hem ook vaker dus. En toen ging ik meer over hem denken ect ect..

Maar ik weet nu dus niet hoe ik het hem moet gaan vertellen. En wat als hij mij helemaal niet leuk vind? Hij kan ook best wel grappig zijn dus dan moet ik altijd hard lachen. En soms maken we ook wel eens zo'n ongemakkelijke oogcontact.

iemand tips?

Gr A


2 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Misschien kun je hier iets mee: 

https://forum.kindertelefoon.nl/relaties-en-liefde-31/ik-vind-iemand-van-mijn-sportvereniging-leuk-maar-ik-durf-niks-te-zeggen-85069?postid=560168#post560168

En ik zou zeggen wees gewoon jezelf, en probeer aan hem te zien hoe hij reageert als je een complimentje maakt bv (blozen) en als je belangstelling hebt voor wat hij vertelt. En hopelijk komen er meer tips! Ik kom net van een kamp 😉 

Liefs, Tover xxx

Reputatie 5
Badge +1

Eejj meid ! Ik ben helemaal met @Tover01  !  Dat is charming lief wat hij zegt!

Is het gelukt?

Doby x

Reageer