Verliefd op een fuckboy?

  • 9 February 2018
  • 4 reacties
  • 421 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Heee
Ik heb een probleem, want er zit eeb jongen bij mij op school, ik noem hem even A.
Ik kende hem eerst niet maar hij begon ineens contact met me te zoeken. Ik kwam er al gauw achter dat hij niet te vertrouwen was. Maar sindsdien irriteren zijn vrienden me steeds op school en zeggen ze hele tijd : 'kijk A, daar is je vriendin.' en ze schreeuwen de hele tijd mijn naam etc...

Nu een aantal maanden later blijkt hij me leuk te vinden zegt ie en sinds hij dat verteld heeft doen ze bijna niet irritant meer?

Ik ben nu ook een beetje aan het twijfelen of ik hem miss leuk vindt, maar weet niet of hij te vertrouwen is.

Kan iemand me helpen hiermee? ? vindt hij me echt leuk?

Xxx

4 reacties

Reputatie 2
Badge +9
Jij zegt dat je al snel achter dat hij niet te vertrouwen was. Waarom denk je dat? En waarom zou deze jongeman een fuckboy zijn? Zoekt hij meerdere meisjes op voor speciaal contact?

Het belangrijkste is dat wat vind jij? Als je hem alleen leuk vind omdat je vriendinnen dat zeggen, dan ja..

Je weet niet of je hem kan vertrouwen. Maar je kan hem altijd een kans geven. Als het dan slecht loopt, dan is dat jammer.

Succes!

Gr:Mr.s

Reageer