Skip to main content

Ik ben dus verliefd op een vriendin van mij op het internet, alleen één miniskuul probleem. Ze woont in Denemarken. 

 

Ook heb ik een tiktok gezien met "Je 3de @ is verliefd op je" en dat was dus mijn vriendin en toen ik haar had getaged zij ze " Ewww nee wij zijn gewoon vriendin" (in het Engels) dus ja nu weet ik dat ze mij niet leuk vind maar het is moeilijk om erover heen te komen. Iemand tips?

Dat ze nee heeft gezegd zonder dat jij letterlijk hebt laten weten dat je haar leuk vind helpt wel denk ik want je hebt niks verloren en hoeft je ook niet te schamen maar je hebt wel duidelijkheid. Het klinkt saai maar bij dit soort dingen is tijd meestal toch echt het beste medicijn. 

Succes!

Lucas


 

 

Bedankt Lucas!  

 


broer ga nooit relaties aan op 't internet het kan een gigantische catfish zijn en je weet nooit wat het persoon doet wanneer ze op het ophangen knopje drukken.


Hallo Deeznutz :)

Ik heb al 25 dagen een online relatie met een fantastisch meisje, we wonen op 1,500 km van elkaar vandaan. En het gaat prima. Ik heb hard bewijs dat ze geen catfish is. Tuurlijk, soms gaat het weleens fout, maar IRL kan dat ook foutgaan weet je.  Betekent niet dat online relaties gelijk altijd negatief aflopen. Online relaties zijn juist een goed idee, vanwege het virus, de COVID-19 pandemie maakt IRL relaties lastig.

-TheMightySlayer <3


Reageer