Hoii iedereen,
Ik ben een meisje van 15 jaar oud en ik zit in 4vwo. Ik had in de 2e klas een hele leuke bio leraar en het was vanuit mijn kant liefde op t eerste gezicht! Ik zat 24/7 aan hem te denken. Niet normaal. Natuurlijk wordt de verliefdheid erger als we het over drugs en alcohol en seksuele voorlichting hebben. Ik was dus ook áltijd blij op school. In de 3e klas had ik hem niet meer en was ik van binnen heel verdrietig en een beetje depressief. Heeel af en toe kwam ik hem tegen en we hebben maar 2 keer een kort "babbeltje” gemaakt.
In de 2e klas kon je via een anoniem iets tegen hem iets zeggen wat je kwijt wilde of vragen stellen. Ik heb dat dus gedaan over mijn privé leven (dat ik zelfmoordpogingen heb gedaan, omdat ik in de 1e heel erg werd gepest. Weet niemand, behalve hij en jullie nu) en ik denk dat hij weet dat ik het was, want sinds dien doet hij ook anders tegen mij. Vragen of dat ik de 3e klas wel een beetje overleef en hoe het nou echt echt met mij gaat.
Nu ik in de 4e zit heb ik hem weer en ik was helemaal door het dolle heen!! Ik was gelijk weer smoorverliefd op hem (ook iedere keer als ik hem zag klopte mn hart 1000x sneller).
Ik heb heel de vakantie liggen te denken, van: als ik hem dadelijk heb als docent, zal ik het dan vertellen dat ik gevoelens heb of niet.. want het kan zijn dat hij mij daarna negeert of dat hij gwn aardig(er) doet.
Ik wil dus graag jullie advies. Ik wil heel graag dat hij het weet. Anders leef ik dadelijk niet in vrede als ik van school af ben. Maar hoe doe ik dat? Heeft iemand al ervaring ermee? Hoe pak ik het aan? Hij móet het gewoon weten.
Ik hoor graag jullie antwoorden :))
Groetjes!!