hoi,
ik ben verliefd op mijn Duits docent
en ik weet niet zo goed hoe ik er over moet praten dus daarom is dit zon raar topic
maar hebben jullie tips?
en ik hoef niet te horen dat ik het moet vergeten enz
hoi,
ik ben verliefd op mijn Duits docent
en ik weet niet zo goed hoe ik er over moet praten dus daarom is dit zon raar topic
maar hebben jullie tips?
en ik hoef niet te horen dat ik het moet vergeten enz
Hey,
Je wilt niet horen dat je het vergeten moet? Goed, dan ga ik het anders verwoorden. Een relatie met je Duits docent gaat het niet worden. Da’s een no-go. En praten, bedoel je met je docent daarover praten? Dat zou ik persoonlijk nooit van me leven doen. Dat wordt echt awkward! Verliefd worden overkomt je gewoon, daar kun je niks aan doen (zijn soms wel hele rare situaties) , maar soms moet je het gewoon vergeten. Met een omweg bedoel ik eigenlijk, dat je het gewoon moet v*rg*t*n. Kan je daar wat uithalen? Hoop het, want dan heb ik het niet gezegd (heb ik sowieso niet, is getypt). Het is een docent, geen leeftijdsgenoot ofzo. Misschien over een jaar of 20, dat het dan kan, heel erg misschien. Ik denk dat die docent niet iets voor jou voelt, want dat zou nog raarder zijn. Dus gewoon niet aan denken (is ook niet het woord ‘vergeten’….)
(geen haat hoor, maar denk gewoon dat dit hem niet gaat worden!) Hopelijk hebben anderen betere tips voor je!
Ajuus!
Het spijt me maar een relatie met je docent die 30 jaar oud is terwijl jij 13 jaar bent(Ik las het hier) Dat gaat denk ik niet worden... Srry, maar het is eenmaal zo
Liefs xxx Banaantje
Het spijt me maar een relatie met je docent die 30 jaar oud is terwijl jij 13 jaar bent(Ik las het hier) Dat gaat denk ik niet worden... Srry, maar het is eenmaal zo
Liefs xxx Banaantje
Misschien, echt heel erg misschien over een paar heel veel jaar. Niet alle hoop tengronde . Mijn ouders zijn, zoals ik ook al eerder heb gezegd, getrouwd met een leeftijdsverschil van bijna 18 jaar. Dus heel erg later in de toekomst, kan het wat worden. Probeer nog wat hoop voor je overeind te houden…. Nu is het echt een rare situatie als je er wat mee gaat doen.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.