Skip to main content

Hey,

ik wordt echt gek. Ik ben 16 jaar, maar ben echt enorm verliefd op mijn muzieklerares. Zij is 30 jaar. Het leeftijdverschil valt wel mee. Op deze leeftijd kan het natuurlijk niet, maar hopelijk later wel. Ik hoop op reacties, maar zit niet te wachten op reacties als dat heg een fantasie moet blijven, want ik wol er juist van af. Ik probeer haar overal tegen te komen en spreek haar vaak. Maar ze is docent, wat ouder dan ik en heeft een vriend. Nu dacht ik dat ik op jongens viel. Als ik kijk naar meiden van mijn leeftijd voel ik daar geen aantrekkingskracht bij en dat heb ik wel bij jongens. Mijn docent is de enige vrouw/ meisje waar ik dat wel bij voel. Betekent dit dat ik bi ben? Ik ben nu al ruim 2 jaar verliefd, maar ik zit daardoor ook al een lange tijd met een knoop in mijn maag. Het enige wat ik wil is bij haar zijn. Bij liefdesfilms denk ik aan haar. Ik begin altijd te huilen tijdens dir films omdat het mij doet herinneren aan het feit dat ik niet bij haar kan zijn. Ik hou van haar. Moet ik dat vertellen? Zou het later wel kunnen om bij haar te zijn? Ook denk ik aan haar met het masturberen. Ze zit altijd in mijn gedachte en droom vaak over haar. Ze maakt me echt gek. 

Ik kan je alles vertellen maar zeggen dat het een complete fantasie is, en dat je misschien naar een psychiater moet gaan of een therapeut in het geval dat.


Maar je ziet wel vaker een groot leeftijdverschil toch? Kan ik niet even wachten met het vertellen. Iniedergeval tot ik 18 ben. Dan is het niet meer strafbaar en misschien wil zij ook wel. 


Nee,  sorry maar dat gaat niet gebeuren.  Ze is 14 jaar ouder,  een docent ( en wordt ontslagen als ze met een leerling gaat) en ze heeft een vriend.  Het is hartstikke rottig dat je zo verliefd bent en ik denk dat het pas over gaat als je haar niet meer ziet.  Dan kan je je richten op een leuke boy van je eigen leeftijd. 


Reageer