Vraag

verliefd op docent

  • 25 December 2021
  • 4 reacties
  • 259 Bekeken

Hoii. Ik ben nieuw hier. Ik ben een meisje van 15 jaar

Ik zit met een probleempje.

Ik ben al een tijdje verliefd op m'n Nederlands docent en ik trek het echt niet meer(slapeloze nachten, concentratie problemen, verdietig, omdat ik bij niemand terecht kan met dit probleem) steeds als ze in de buurt is voel ik mij zo raar en blij. Ik probeer haar op alle manieren te kunnen zien, zelfs als ik beneden les heb weet ik een smoes te verzinnen om even naar boven te kunnen. Ik weet dat het niet kan maar m'n gevoel voor haar is zo sterk dat ik het niet van me af kan zetten. Wij hebben een hele goede band samen en wil het daarom graag vertellen maar ben bang voor haar reactie. Iemand tips?

Groetjes anoniempjee


4 reacties

Hoii,

Hoe oud ben je en hoe oud is die docent, ben je jongen of een meid?

Dan kan ik je verder helpen.

Groet, dRD

Hoi ik ben een meisje en ben 15 jaar 

De docent is een meid en vgm 35 en ik weet dat t niet kan maar zit d'r erg mee 

Hoii,

Hoe oud ben je en hoe oud is die docent, ben je jongen of een meid?

Dan kan ik je verder helpen.

Groet, dRD

Hoi ik ben een meisje en ben 15 jaar 

De docent is een meid en vgm 35

Badge

Heyy, 

Nou ik ben meid van 16 en ben ook verliefd op m'n Nederlands docente! Prc het zelfde haha. Helaas is het natuurlijk niet zo haha. Het is verschikkelijk om zo veel van iemand te houden die zo buiten je bereik is. Ik heb gelukkig een vriendin in me klas en die is ook verliefd op haat vorige aardrijkskunde docente. Dus je hoeft je niet te schamen je bent niet de enigste. Helaas kan dit niks worden hoe graag we dit ook zouden willen. Mijn lesbishe Nederlands docente is 40 en heeft een vrouw. 3 redenen waarom dit niet kan. Ik heb zelf besloten het niet te vertellen omdat ik haar geen onprettig gevoel wil geven over onze vriendschap. Ik ben gelukkig als zei dat ook is. En ja het gaat natuurlijk niet over. Maar ik hoop gewoon dat ik iemand tegen kom waar ik netzoveel van kan houden en die gene ook van mij 💕 laten we gewoon hopen dat ik een copy van haar tegen kom hahaha. Heel veel sterkte lieve meid , en alles komt goed (hoe cliché dat ook klinkt) hou dat vast 😁

 

Groetjes, lesbishbloempje

Reageer