Vraag

verliefd op docent-

  • 22 September 2021
  • 2 reacties
  • 267 Bekeken

Badge

Okay so, ik ben 15 (bijna 16), doe VWO, zit in de 4e en ik denk dat ik verliefd ben op mijn Duits docent-

Ik heb hem pas dit jaar gekregen voor Duits en ken hem pas een paar weken, but damn..

Elke keer als wij oogcontact hebben , wanneer hij mijn naam zegt of wanneer hij mijn richting toeloopt krijg ik al helemaal vlinders in mijn buik :0..

vandaag had hij het over iets waar hij met andere leerlingen was geweest en dat dat totaal niet leuk was en toen kregen wij oogcontact en zei hij “[m/n] dat zou ik jou zeker nooit aan doen [glimlach]” WAHHHH MY HEART-

 en elke keer als hij met een andere leerling bezig is wordt ik zo jaloers en ben ik bang dat ze hem van mij gaan “stelen”- pls

Ik weet niet of dit normaal is :(. Ik heb gewoon een goede relatie met mijn vader maar toch iets van daddy issues? is this normal? heeft iemand anders dit ook gehad?

 

Dit is echt embarrassing  help.. 

 


2 reacties

Het kan zijn dat een docent of andere volwassene leuk is en dat je erop verliefd wordt. Maar probeer er vanaf te komen. Je kan niks doen en relatie aangaan met een volwassene. Je zal er echt vanaf moeten zien. Sorry, maar het zal niet gaan.

Hey!

Lastig zeg... Je snapt zelf waarschijnlijk al dat zo'n relatie niet mogelijk is dus je zult met je gevoelens om moeten leren gaan maar het is helemaal niet gek hoor! Je kiest niet op wie je verliefd word, tijd is in ieder geval een goed geneesmiddel. Je moet gewoon proberen het los te laten, al is dit makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Uiteindelijk zul je hem dan gewoon als een leuke docent zien maar niet op een romantische manier!

Veel succes en als je nog vragen hebt stel ze vooral!

Lucas

Reageer