Vraag

verliefd op collega

  • 1 March 2021
  • 2 reacties
  • 156 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 16 en ik werk bij de Jumbo als vakkenvuller. Nu ben ik er achter gekomen dat ik een van mijn collega’s leuk vind. Ik merk dat ik altijd heel blij ben als hij ook moet werken en als hij niet moet werken vind ik er niks aan. Nu is het probleem dat ik dus echt niet weet hoe ik contact met hem moet zoeken. Ik probeer soms al hem lang aan te kijken of het een beetje met lichaamstaal proberen te laten merken maar ja dat lukt niet echt ofzo. Ook kan ik tijdens het werk niet random een gesprek starten. Ik had hem ook al toegevoegd op snapchat maar hij voegde mij niet terug toe… misschien had hij het niet gezien of wist die toen nog niet wie ik was. Moet ik hem weer opnieuw toevoegen? ik weet het niet. Soms heb ik namelijk het idee dat hij mij ook wel leuk vind gewoon door hoe die kijkt. Maar straks heb ik het helemaal mis???? AUB HELP!!! Hij is zo lief en schattig :(!!!!


2 reacties

iemand?????

Dit herken ik zo erg, ik ben vakkenvuller bij de Albert Heijn en had een crush op mijn teamleider in het begin (1,5 jaar terug). Ik vond het heel gênant om met hem te praten of naar hem toe te lopen om te vertellen dat alles klaar was, maar probeer het langzaam op te bouwen en probeer soms wat meer met hem te moeten bespreken. Bijvoorbeeld als een klant een vraag heeft en je het antwoord "niet" weet dat je dan naar hem toe loopt om het te vragen, zo begin je wat te praten met hem en wordt het minder spannend om met hem te praten. Als dat allemaal achter de rug is kun je hem vragen om ooit eens af te spreken met elkaar zodat jullie elkaar beter kunnen leren kennen. Misschien komt er dan wel een klik en wordt het wel iets tussen jullie, als het echt niet lukt hoor ik het graag ❤

Reageer