verliefd op clubgenoot

  • 1 February 2024
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Badge

Hoii, ik ben een jongen van 14 jaar en ik vind een meisje van mijn club erg aantrekkelijk en leuk, maar hoe kom ik in contact met haar en hoe weet ik of zij ook iets voor mij voelt? Ik praat wel eens met haar op training of met een wedstrijd maar verder zie ik haar zelden, kan iemand helpen?


3 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hii @Anonymousss

Leuk om te lezen dat je het meisje van je club wel ziet zitten, en goed dat je hier advies vraagt. 
 

Je zegt dat jullie wel eens praten. Misschien is het een goede eerste stap om tijdens dat moment te vragen of ze het leuk vindt om elkaar toe te voegen op bijvoorbeeld Snapchat of een andere forum van sociale media. Via daar zou je het dan verder kunnen aanpakken en vragen of ze het leuk vindt om een keer een op een af te spreken. 

 

Als jullie of een van jullie geen sociale media heeft dan zou je stap 2 natuurlijk als stap een kunnen gebruiken. 
 

ik wens je veel plezier en succes. Hou je ons een beetje op de hoogte over hoe het verloopt? 
 

xoxooxox

Reputatie 3
Badge +1

Heyy Anonymousss,

 

Super cute dat je een meisje van je club aantrekkelijk en leuk vindt. Als je wel eens praat met haar voor de training, waar praat je dan over? Je zou een keertje kunnen vragen om wat te gaan doen samen? Kijken of ze dat ook ziet zitten. Dan weet je in ieder geval of zij jou ook buiten de club om wil zien.

En heb je haar telefoonnummer? Dan kan je haar ook een appje of snapchat sturen? Kijken of ze daarop reageert en via daar eens proberen leuk te kletsen en haar beter te leren kennen. Als je geen nummer hebt kan je die ook altijd vragen aan haar als je haar ziet. Zo laat je zien dat jij geïnteresseerd in haar bent.

Kun je hier wat mee?

 

kusjes

Badge

@X_Sofie als ik met haar praat hebben we het eigenlijk alleen over onze sport en wedstrijden die opkomen enz, maar hoe vraag ik op een goed moment dr snap, ze is wel vaak met anderen nml

 

Reageer