Vraag

Verliefd op bff (meisje)

  • 31 January 2021
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hii

 

ik ben dus lesbisch. En al een jaar smoorverliefd op mn beste vriendin. Ik ben zelf een meisje. Im weet niet goed hoe of of im het haar moet vertellen. Ik wil onze vriendschap niet kapot maken, en ik weet ook niet of het wederzijds is.

 

heeft iemand misschien tips?

alvast bedankt


3 reacties

Hoi @ElsaGirl ,

 

Wat fijn dat je die gevoelens hebt voor haar :)

Maar valt zij ook op meiden??, zo ja, dan denk ik dat je het haar best wel kan laten weten, zo nee, dan is het misschien wat lastiger, als ze weet dat jij lesbisch bent, kun je misschien iets zeggen van: jij bent echt helemaal het type waar ik voor zou vallen of iets in die richting.

Ik hoop dat je heb kunnen helpen :)

 

Groetjes:)

Reputatie 2
Badge +1

hey hoi,

 

ik zou kijken of zij lesbisch is en kijken of zij niet homophobisch is. Als je lesbisch is of bi, wacht tot ze ooit vraagt: op wie ben jij verliefd, en zeg dan jij als ze zegt dat zij hetzelfde gevoel ofzo heeft gefeliciteerd!!!!! en als ze zegt dat zij niet op jou is dan zeg je dat je bedoelde dat zij als eerste moest zeggen op wie zij is

 

groetjes,

i.love.sushi

Heyy
Misschien moet je beginnen met te vertellen dat je lesbisch bent (als dat al niet gebeurd is). Anders kun je het haar gwn vertellen, met zoiets erbij van “ik hoop dat het niks verpest, maar ik denk dat ik gevoelens voor je heb”. Iets in die richting. Of ze het goed zal opvangen of niet is niet te vertellen, toch denk ik dat je het beter verteld, want dat soort dingen komen meestal toch uit. Dingen geheim houden is ook helemaal niet goed voor je mental healt, dus raad ik aan om het gwn te zeggen, hoe moeilijk het ook is.

Misschien is het wel wederzijds en heb je dan spijt dat je het nooit gezegd hebt. Je moet nu en dan eens risico nemen in je leven, en dit is zo’n moment denk ik.

Reageer