Verliefd op beste vriendin...

  • 6 May 2024
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Hoii! Ik ben E, en dit is mijn eerste topic :)

Ik weet niet enorm goed hoe ik dit moet vertellen, maar ik ben bi. Als je niet weet wat dat is: Ik val op jongens én meiden. Maar ik heb een probleem. Ik ben zeg maar verliefd op een vriendin van me. En zij is verliefd op mijn beste vriend.

Ik durf het zelf niet tegen mijn vriendin te vertellen, want ik denk dat ze heel gelukkig zal zijn met mijn beste vriend. Maar er is nog een probleem: Ik heb per ongeluk haar kt account tegengekomen omdat ik zelf advies zocht op dit probleem. Daarin schreef ze dat ze verliefd was op mijn beste vriend, en op een ander meisje. Ze zei dat ze verliefd was op haar beste vriendin. Ze heeft maar een paar beste vriendinnen, 3 geloof ik. En ik ben er 1 van. Ik ben nu zo nieuwsgierig wie het is, maar ik denk dat het iemand anders is en niet ik. Want ik denk niet dat iemand verliefd zou worden op mij. 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1

Heyy. Ik snap het volledig! Ik ben ook bi en heb ook een crush op een vriendin van me. Maar jou situatie zit net iets anders jn elkaar. Praten is eng dat snap ik. Dus misschien ( je bent toch anoniem) reageren knder die topic van je vriendin en vragen over of ze  nog andere vriendinnen hebben ( als je al uit de kast bent) als ze zeker weet dat ze ook op meisjes vallen. Een beetje heel vaag vragen gaan stellen om erachter te komen of jij het bent snappie?

Xx C

Reageer