Vraag

verliefd op beste vriendin

  • 1 February 2022
  • 2 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Hi, ik heb een probleempje.

Ik ben al best een lange tijd verliefd op een van mijn beste vriendinnen. Maar ik weet niet of ik het moet vertellen, of voor me moet houden. Aan de ene kant wil ik gwn eerlijk met haar zijn en er maar van af zijn. Maar ik ben bang dat ze geen vrienden meer wil zijn (of dat het heel akward word) als ik het vertel. Dus wat moet ik doen!!!!

Ik ben een meisje btw en die beste vriendin is bisexueel dus ik weet wel dat ze ook op meiden kan vallen.

Trouwens nog een probleem: ze vertelde me een oaar dagen geleden dat ze iemand leuk vind en ze heeft omschreven hoe die meid eruit zag en dat was zeker niet ik. Dus toen deed ik maar alsof ik kei blij voor haar was maar van binnen moest ik keihard janken. 

Dus nu weet ik al helemaal niet meer of ik het moet vertellen. HELP MEEE!!


2 reacties

Badge

Yo, ik heb dit ook gehad, gues what?  Nu bijna 7 maanden een relatie :) maar je zou eens een hint kunnen geven ofzo, om te kijken hoe ze er op reageert, bijvoorbeeld dingen aksvstek dat wij ooit een relatie zouden hebben hahah of zo en Mischien grappen maken over dat je dr leuk vind, zodat he dr reactie kan zien. Of vragen wat ze er van zou VI den als een goede vriendin van haar haar leuk zou vinden, zo'n kan je er ook achter komen of jullie daarna nog vrienden zouden kunnen zijn. In ieder geval neem je tijd en succes 

Reputatie 4
Badge +3

Yo, ik heb dit ook gehad, gues what?  Nu bijna 7 maanden een relatie :) maar je zou eens een hint kunnen geven ofzo, om te kijken hoe ze er op reageert, bijvoorbeeld dingen aksvstek dat wij ooit een relatie zouden hebben hahah of zo en Mischien grappen maken over dat je dr leuk vind, zodat he dr reactie kan zien. Of vragen wat ze er van zou VI den als een goede vriendin van haar haar leuk zou vinden, zo'n kan je er ook achter komen of jullie daarna nog vrienden zouden kunnen zijn. In ieder geval neem je tijd en succes 

Dankjewel💋

Reageer