Skip to main content

Hoihoi,

Ik zit met een probleempje. Ik ben zoals de titel al zegt lol, volgens mij verliefd op mijn beste vriendin. Ik ken haar al 4 jaar & we zijn erg close. 

 

Iemand een tip hoe ik het haar duidelijk kan maken, zonder het letterlijk te zeggen? Of iemand überhaupt tips hiervoor? 

 

Liefss :)

Heyy,

Ik denk eigenlijk juist dat het gewoon zeggen een betere optie is dan het duidelijk te maken. Jullie zijn beste vrienden, dus dat zal vast geen afknapper zijn. Mijn zus had ook ooit een crush op haar beste vriendin en toen ze dat vertelde heeft dat hun vriendschap helemaal niet beschadigd ofzo. En omdat het je beste vriendin is is het miss ook chiller om te vertellen omdat je die persoon (als het goed is) vertrouwt. Ik denk persoonlijk dat het beter is om er gewoon klaar mee te zijn. Als je het vertelt is er een kans dat zij jou ook leuk vindt, en dan is dat natuurlijk helemaal top en ben je heel blij dat je het hebt verteld. Als ze geen crush op jou heeft, dan hoef je je tijd ook niet te verdoen met hints geven of flirten en weet je gewoon dat het niet wederzijds is en kunnen jullie doorgaan met gewoon beste vrienden zijn. 

Dat is tenminste hoe ik erover denk. Toen ik een crush had op mijn vriendin dacht ik bijna 100% zeker te wetendat het niet wederzijds zou zijn (was het blijkbaar wel, dus er is altijd nog hoop) maar wou ik er gewoon klaar mee zijn en het haar vertellen want dat zou een enorme last van mijn schouders zijn. Misschien kan dat ook bij jou zo zijn.

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad!


Reageer