Skip to main content

hi,

 

Ik, een meisje van 14, zit met een dilemma. Ik merkte de laatste tijd dat ik anders naar mijn beste vriendin begon te kijken en ik haat het. En nu weet ze dat ik op meisjes val, zelf heeft ze zichzelf nog geen label gegeven dus dat is niet het probleem. (wel heeft ze erg homofobische ouders) Ik dacht eerst dat ik het mezelf gewoon wijsmaakte, maar het werd alleen maar erger. Ik ben bang om te vertellen hoe ik me voel omdat ik dan  op een gegeven moment misschien de enige persoon verlies die me een soort van begrijpt. Ik wil niet de tienjarige vriendschap verpesten. Hoe kan ik nonchalant hints geven dat ik haar leuk vind? Ik kan haar niet opeens een knuffel gaan geven omdat we beiden geen fysieke types zijn en dat zou te veel opvallen. Of moet ik het gewoon laten overwaaien??

 

Help

Lastig zeg. Misschien kan je gwn wat vaker met haar gaan afspreken, praten over verliefdheid, haar complimenten geven etc. Als je er echt achter wil komen hoe zij er over denkt is denk ik de enige optie gewoon vragen.


Reageer