Skip to main content

Hoi allemaal,

 

Ik ben dus denk ik verliefd op mn beste vriend (jongen) en ik ben zelf een jongen maar val normaal gewoon op meiden. 

 

Ik wilde er eigenlijk niks mee doen en verder gaan met mn leven, maar hij bleef in mn hoofd zitten. Had 6 weken zomervakantie gehad en daarna eerste dag in de 2e kwam ik hem tegen en realiseerde ik me weer dat hij echt perfect is. Hij is lief, mooi haar, heeft de mooiste glimlach die je je kan voorstellen, hij is perfect en ik denk dat ik verliefd op hem ben.

 

Ik heb dus twee vragen:

 

1 Ben ik gewoon hetero als ik 1 keer op een jongen verliefd word? (Is namelijk best een gedoe om naast te vertellen dat je verliefd bent ook nog te moeten vertellen dat je uit de kast komt bij je ouders)

 

2 Wat doe ik? Ik weet niet wat hij ervan denkt.

Hey @KaasIsLekker123,

Je bent als je op jongens en meiden valt bi. Daar is echt niks mis mee! En je hoeft het toch niet perse tegen je ouders te zeggen?

Groetjes, @Monkeyboy69


Heyy @KaasIsLekker123 ,

Ik denk niet dat hetero bent als je verliefd word op een andere jongen, want dan val je dus ook op iemand van hetzelfde geslacht, en het maakt niet uit of dat alleen je beste vriend is, maar ook andere jongens, je valt dus op meiden én jongens so what? Je hoeft niet nu meteen uit te zoeken tot wie je je precies aangetrokken voelt, dat komt echt nog wel.

En ik denk niet dat je veel kan doen aan hoe je je voelt tegenover je beste vriend. Ik denk dat je er gewoon de beste tijd van moet maken met hem, en je kan het ook gewoon eerlijk tegen hem vertellen, makkelijker gezegd dan gedaan, maar eerlijkheid duurt het langst.

-OnlyMe


Eigenlijk is dit best cute, vind ik zelf dan haha.

Ik ben zelf een meisje en ik had afgelopen schooljaar precies hetzelfde. Ik dacht altijd dat ik alleen maar op jongens verliefd werd, niet dus :)

Nu noem ik mezelf queer, maar bijna 1 jaar later ben ik er nog steeds niet uit🙈🙈

 

Het kan heel erg confused zijn als je dit gevoel hebt, maar echt laat jezelf overtuigen dat dat echt wel goed komt. Ik zou een beetje proberen te kijken hoe hij erin staat kwa de lgbtq+ Community. En hetzelfde met je ouders, gewoon een beetje random vragen hoe hun daarin staan. Misschien kun je dan zelf wat op onderzoek doen online. Je hoeft helemaal geen label aan jezelf te plakken, doe waar je je goed bij voelt❤️

 

Laat je nog weten hoe het gaat met die jongen en jou? Ben best benieuwd haha.


Zal ik zeker laten weten!

 

Ik heb trouwens al verteld aan mn moeder dat ik hem wat leuk vond en ze zei al dat dat haar niks uitmaakt, allemaal goed dus dat is fijn. Thx voor de reactie!


Zal ik zeker laten weten!

 

Ik heb trouwens al verteld aan mn moeder dat ik hem wat leuk vond en ze zei al dat dat haar niks uitmaakt, allemaal goed dus dat is fijn. Thx voor de reactie!

Ah wat fijn zeg!😀


Hey! Fijn, ik zou zeggen vooral genieten van je gevoelens en als het wederzijds is, let there be love! 😍 

Tover xxx


Hey!

Er is een groote kans dat je niet heeelemaal hetero ben, en dat is oke!!!

Bi, pan, omni, je kan her allemaal zijn, en zelfs dat hoef ej niet als label te zetten.

1. Ik zou inderdaad voorstellen om dit met je ouders te bespreken, omdat het natuurlijk well belangrijk is.

MAAR! als je ouders ooit een opmerking hebben gezegt over de LGBTQIA+ community die naar zou zijn, zou ik er heel voorzichtig mee zijn.

 

2. Probeer mischien een conversatie te makrn over de community en de persoonen daar in (gay, bi, les, etc). Wat zijn reactie daar op is, zegt vast wat hij er van vindt. 

Voor de rest, als je het wilt zeggen dat je hem leuk vind op een romantische manier, gaat het eigenlijk hetzelfe als hoe het met meisje jongen zou zijn.

Vind een plek dir jullie misschien allebei leuk vinden,

Hou het op een plek waar je allebei de ruimte heb, mischien ergens in een leuk park waarneer het zonsondergang is? En ool misschien een bloemetje erbij :)

(Of iets dat hij leuk zou vinden dat ook een beetje romantisch is)

 

-R


Reageer