Vraag

verliefd op beste vriend?

  • 28 October 2023
  • 1 reactie
  • 53 Bekeken

Badge

heyy,

ik denk dat ik misschien verliefd ben op mijn beste vriend, ik (meisje 13) ben al 4 jaar beste vrienden met L (jongen 13) ik spreek bijna elke dag met hem af maar sinds een week geleden is er iets verandend. hij doet anders, hij kijkt anders naar mij, en ik merk dat ik dat ook bij hem doe. ik weet het meestal vrij snel als ik iemand leuk vind, maar ik kan L al 4 jaar en ik voel nu pas iets. en ik wil aan hem vragen wat hij er van vind, maar ik ben bang dat hij niet eerlijk gaat zijn omdat hij weet dat ik ook iemand anders heel leuk vind. dus ik weet nu niet wat ik moet doen. 

kan iemand mij helpen.

xx S


1 reactie

Reputatie 2
Badge

Haii!

Ik zou het gewoon aan hem vragen. Je kan ook eerst vertellen dat je die andere persoon niet meer zo leuk vind.* En dan een gesprek start en vraagt of hij iemand leuk is (dan hoop je natuurlijk dat JIJ het bent) maar als hij niemand leuk vindt/iemand anders leuk vindt  zou ik stoppen over het onderwerp en er later op terugkomen (geen idee hoe maar misschien hebben andere mensen meer tips)

 

*of als je hem wel nog leuk vind, dan weet ik niet zo goed wat je dan moet doen, sorry :(

 

 

Reageer