Verliefd op beste vriend?

  • 3 February 2023
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik heb een beste vriend en ik kan niet uitmaken of ik nou alweer verliefd (aan het worden) ben op hem of dat I don't what else aan de hand is. Hij en ik kennen elkaar ongeveer anderhalf jaar en well ik had hem leren kennen doordat ik verliefd op hem was geworden en had confessed maar was afgewezen hoewel hij wel vrienden wilde worden. Het heeft daarna een tijdje geduurd voordat hij zich werkelijk op zijn gemak voelde rond me (ivm dat ik verliefd op hem was en zo) en iets nadat we eindelijk écht bevriend raakten zeg maar ging ik een relatie aan met iemand en uit die relatie kom ik nu net. Ik was degene die het uitmaakte, maar dat had niets met mijn beste vriend te maken just so you know. Het was iets na de break-up dat ik ineens weer allemaal verwarrende en onduidelijke gevoelens voor mijn beste vriend ging voelen. Ik wil voortdurend tijd met hem spenderen (wat buiten de pauzes op school niet echt lukt want drukte…) en als ik hem dan een keer heb gesproken ben ik meteen helemaal blij. Ook heb ik heel erg behoefte aan fysiek contact met hem, al kan ik niet bepalen tot hoever ik fysiek contact met hem wil…  

Wat moet ik doen? Ik kan echt niet weer gaan confessen want no way dat hij me nu ineens wel leuk zou vinden plus ik ben heel erg bang dat alles dan weer ongemakkelijk zou worden tussen ons. Daarbij kom ik dus net uit een relatie (nu ong 2 maanden geleden uitgemaakt)… Ook; ik wil niet weer achter iemand aan gaan. Sinds de relatie die ik dus heb uitgemaakt heb ik zo'n genoeg van lovestuff. Er komt alleen maar gedoe en verdriet van, damnit. Dat wil ik gewoon niet weer. 

Dus ja, wat moet ik doen? Hoe kom ik er überhaupt achter wat ik nou precies voor mijn beste vriend voel?

Xx, Meteorite


1 reactie

Reputatie 1
Badge +1

Hoi @Meteorite ,

ga hem uitnodigen thuis ofz (gamen ofz) en ga dan doen durf of de waarheid doen. Wordt steeds intiemer bij doen en als je ziet dat hij een stijve heeft kom je dichterbij en gaat hem rukken. Grotere kans dat hij het leuk vind en geïnteresseerd zal zijn in je.

Reageer