Verliefd op beste vriend?

  • 15 January 2023
  • 2 reacties
  • 83 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hallo engeltjes, ik heb een verhaal over wat er deze avond is gebeurd, wat mij laat twijfelen over of ik mijn beste vriend leuk vind………..  pak wat popcorn want dit gaat een lang verhaal worden :)

 

okay dus ik had afgesproken met een vriend van mij (14 transgender van meisje naar jongen en pansexueel), ik en zij/hij  gingen naar buiten met wat andere vrienden van ons, het was avond, en pikdonker, we speelden een spel dat 1 iemand verstopt en de rest zoekt…….. ik en mijn vriend waren aan het zoeken en liepen samen, beetje praten enzo, e toen hadden we het over zijn toekomst, en ik praatte over dat ik denk dat hij een Italiaanse man ontmoet die er zo en zo uitziet, jij bent bottom hij top… bla bla bla………….  en toen zei ik dat ik hem niet echt met een meisje zie, en toen kwamen andere vrienden dus we stopte met daarover praten, we gingen toen naar een speeltuintje bij mij in de buurt, en daar zaten we op de bank een paar op de glijbaan (we waren met 6 personen inclusief ik) en ik zat ok schoot van die vriend :))))))) bij ons is dat niet heel raar iedereen is best wel close, maar bij ons is dat echt wel anders, hij met zijn arm om mij heen en terwijl de rest praatte waren wij een beetje aan het fluisteren (vlinders:))))))))))))))))   en toen moest ik naar huis en hij ging met me mee om me thuis te brengen (doet hij altijd) dus ja we waren aan het praten en toen zei hij (ik zie hem vaak nog als meisje, het voelt heel raar om hij te zeggen maar ja) ¨ik vind kleine tits wel nice¨ (jka wij praten over dat soort shit)  dus ik zei   ¨like me?¨ hij zei ¨ja¨ .   

we waren bij mijn huis aangekomen, en ]ik gaf hem voor de 10e keer een knuffel, en toen knuffelde ik onder zijn armen zeg maar zodat hij boven is, en toen zei hij, nee jij boven, en toen zei ik, maar van ons twee ben ik echt wel de little spoon, the bottom (nee we hebben het nog nooit gedaan!)  en toen ging ik mijn tuin in….. en er is zo´n klein kiertje bij de poort, hij deed zo zijn gezicht tegen aan en zei, een kus?    wij zijn altijd zo, heel klef en shit. dus ik deed ook, maar kon net niet bij hem komen, en toen dacht ik zo van oh shit i think im in love with my best friends because  i kinda have the urge to kiss him! en toen ging ik naar binnen en hij ging weg.

 

nu even background info van mij en deze vriend.

wij zijn al heel lang vrienden, al ik denk 3 of 4 jaar, en aan het begin hem ik hem leuk gevonden, maar dan meer als een soort van kinder crush weetjewel  zo´n crush voor 2 dagen ofzo, maar ik vond hem daarna niet meer leuk, we zijn ALTIJD geweest van   kus geven op wang ofzo, hij altijd vooral. we sturen ook hartjes enzo maar meer gwn als vrienden…. en gwn grappig en een paar jaar geleden zei ik ¨als ik mijn eerste zoen nog niet heb gehad als ik 14 ben, dan word jij mijn eerste :)  en daar hadden we het daarnet dus over en toen dacht ik echt van wauw ik wil echt 14 zijn nu :D

maar kijk, ik weet dus niet of hij zich ook zo voelt, en hoe awkward het zou zijn als ik het zeg en hij dat niet zo voelt, ik wil hem nu echt zoenen en ik heb gwn een beeld in mijn hoofd:

 

het is zaterdag of vrijdag en ik ben bij hem thuis, en niemand is thuis en wij zijn op zijn kamer en we hebben sweatpants aan en sport bh´s    en hij ligt en ik lig op hem met mijn hoofd op zijn borst half te slapen terwijl hij een film of serie kijkt, en hij strijkt door pijn haar   😍

 

dat dus, ik wilde het even kwijt, maar het ding is dus ´wat moet ik nu doen?????????!!!!!!!!!!!!´

 

hallo allemaal ik ben ongeveer een jaar geleden uit mijn forum account gegooid, omdat ik toen nog net 11 was bijna 12, nu ben ik bijna 13… ik kon er daarna nooit meer in en ik was er kapot van want ik hou van het forum, ik lees ook heel veel hierzo..  maar nu ben ik met een ander account erin met mijn school email adres, fijne avond allemaal en succes met school❤ staysafe and dont kill urself, but if you plan on doing so…….. take me with you😃

 

De tekst is door De Kindertelefoon aangepast omdat deze in strijd was met forumregel 16. Houd de tekst van je bericht leesbaar. Gebruik spaties en punten en let op je spelling.


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

@lesbishe_emo  heeyy, Kapot lang verhaal.. maar aangezien jullie zo close zijn, kun je er neem ik aan gwn over praten! en als hij nee zegt blijven jullie neem ik aan gwn vrienden!

Ik hoop dat je het gaat zeggenn

XXX + SUC6 + Geluk of meeee

 

@Sanna thx ik denk dat ik er wel over ga praten dan, thx xxx        im feeling so gay right now and I love it😍

Reageer