Hoi allemaal!!
Ik heb dus een probleempje. Ik heb een hele goede vriend. We hebben elkaar leren kennen op een verjaardagsfeestje in januari. Ik was toen al best geïnteresseerd in hem. Maar ik liet het met mijn domme hoofd heel erg merken. Ik heb uiteindelijk nooit aan hem verteld dat ik hem leuk vond omdat ik dacht dat ik hem nooit meer zou zien. Paar maanden geleden raakten wij weer in contact. Hij zei dat hij mij op het feestje ook leuk vond zelfs het leukste meisje van al de anderen. Hij vindt me super lief en heel knap maar hij zei omdat we al vrienden zijn zou hij niet actie met me ondernemen. Ik snap het heel erg en toen hij dat zei vond ik het prima. De laatste tijd worden we heel erg close. Ik heb gemerkt dat hij heel erg respectvol is en gewoon heel lief. Hij is echt anders dan andere jongens. Als ik hem een complimentje geef is hij gelijk: ‘awww dat is zo lief ik waardeer het echt!’. Wij willen allebei graag zoenen en zijn er ook klaar voor en hij zou het niet gek vinden om met mij te zoenen om het uit te proberen. Ik wil dat superrr graag en kan er niet op wachten. Mijn vriendinnen zeggen dat ik mijn gevoelens moet negeren om de vriendschap niet te verpesten. Hij vindt dat zoenen de vriendschap versterkt omdat je elkaar allebei heel erg vertrouwt. Wat vinden jullie?