Verliefd op beste vriend?

  • 19 June 2020
  • 4 reacties
  • 108 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Hoi allemaal!!

Ik heb dus een probleempje. Ik heb een hele goede vriend. We hebben elkaar leren kennen op een verjaardagsfeestje in januari. Ik was toen al best geïnteresseerd in hem. Maar ik liet het met mijn domme hoofd heel erg merken. Ik heb uiteindelijk nooit aan hem verteld dat ik hem leuk vond omdat ik dacht dat ik hem nooit meer zou zien. Paar maanden geleden raakten wij weer in contact. Hij zei dat hij mij op het feestje ook leuk vond zelfs het leukste meisje van al de anderen. Hij vindt me super lief en heel knap maar hij zei omdat we al vrienden zijn zou hij niet actie met me ondernemen. Ik snap het heel erg en toen hij dat zei vond ik het prima. De laatste tijd worden we heel erg close. Ik heb gemerkt dat hij heel erg respectvol is en gewoon heel lief. Hij is echt anders dan andere jongens. Als ik hem een complimentje geef is hij gelijk: ‘awww dat is zo lief ik waardeer het echt!’. Wij willen allebei graag zoenen en zijn er ook klaar voor en hij zou het niet gek vinden om met mij te zoenen om het uit te proberen. Ik wil dat superrr graag en kan er niet op wachten. Mijn vriendinnen zeggen dat ik mijn gevoelens moet negeren om de vriendschap niet te verpesten. Hij vindt dat zoenen de vriendschap versterkt omdat je elkaar allebei heel erg vertrouwt. Wat vinden jullie?


4 reacties

Ik zelf zou alleen zoenen met mijn vriendin. (Als ik die had lmao) 

Maar ik geef ook geen knuffels aan mijn beste vriendin en al helemaal niet aan jongens.

Ik denk dat je best kan zeggen dat je verliefd op hem bent.

Hey,

Ik snap wel wat je probleem is hoor. Zelf zou ik denk ik alleen zoenen met mijn beste vriendin maar ja we hebben allebei een vriendje, maar ze zou alles voor me doen, zelfs dat, dus dat ligt net wat anders dan bij jou. Misschien moet je hem laten weten dat je meer wilt dan alleen zoenen om te oefenen, zodat hij er eens goed over na kan denken, en dan kan besluiten of hij het nog wilt, of dat hij zich misschien hetzelfde voelt over jou. Nee heb je, maar een ja kun je krijgen. En als jullie vriendschap echt zo sterk is, en het wordt niks, komen jullie samen wel over dat akward momentje heen. En ik snap dat je vriendinnen zeggen dat het de vriendschap kan verpesten, maar dat is niet hun ding om over te beslissen Jullie moeten dat doen. Het is jullie vriendschap, en jullie moeten samen zelf beslissen of jullie die vriendschap willen behouden of liever romantischer met elkaar omgaan in de toekomst. 

Ik hoop dat dit je geholpen heeft.

Succes!

xxAlice

Reputatie 1
Badge +1

Hoi Alice!

Het probleem is dus ook dat hij heel graag een vriendin wil en met veel meisjes praat op Instagram. Maar mijn vriendinnen denken dat hij hints naar mij stuurt. Hij zei bijvoorbeeld: ‘ik zou het echt niet raar vinden om een goede vriendin van mij te zoenen zoals (mijn naam)’. Ik zou zelf nooit een goede vriend van mij zoenen, wilt hij meer denk je? Hij heeft ook vaak gezegd dat hij mij knap vindt. En ik ben echt echt echt verliefd op hem.

 

Hey,

Ik denk nog altijd dat je het hem het beste kunt vertellen of vragen. Ik weet niet heel zeker of hij je leuk vindt maar het zou zeker zo kunnen zijn dus: take your chances! Vraag hem gewoon, en zeg hem eerlijk wat je voor hem voelt, en als hij zich niet zo voelt over jou, kunnen jullie nog altijd doorgaan met jullie mooie vriendschap. 

Succes!

xxAlice

Reageer