Skip to main content

Hoihoii,

Sinds het begin van dit schooljaar zit ik bij een jongen in de klas, op het begin voelde ik niks voor hem en zag ik het vooral als een vriend. Een paar maanden later hadden een vriendin van mij en hij "verkering". Ze had nog nooit een relatie of iets gehad en er was ook niks gebeurd, na 3 weken was het uit, ze vonden dat ze niet goed bij elkaar pasten. (Ze hadden niet gezoend of iets.) 

Ze zijn in de tussentijd altijd vrienden gebleven, en sindsdien zijn hij en ik meer naar elkaar toe getrokken op vriendschappelijk gebied. Maar sinds kort voelt het voor mij anders.

Het is nu ongeveer 2 maanden dat ik dit zo voel, we praten heel op snap en hij zei zelf toen ik met hem aan het schaatsen was, dat hij het beter met mij kon vinden dan met mijn vriendin. Hij is altijd geïnteresseerd en begint heel vaak een gesprek. We bellen ook regelmatig en dan zit hij piano te spelen, een paar weken terug liet ik mijn lievelings liedje horen. Die heeft hij toen voor mij  geoefend op de piano en voor mij gespeelt. Dit heeft ie met nog 3 liedjes gedaan. Dat heeft hij nog niet bij anderen gedaan. Altijd als we online les hebben en ik hem een snap stuur zie ik in zijn camera dat hij den glimlach op zijn gezicht krijgt. 

Sorry voor dit lange bericht, maar ik moest even mijn hart luchten!;) 

Is het fout dat ik dit voel omdat het de ex van een van mijn beste vriendinnetjes is? 

Ik heb haar nog een aantal keer gevraagd of ze nog iets voor hem voelt maar ze zegt altijd van niet, en dat ze niet meer vaak met elkaar praten. 

Zouden jullie actie ondernemen of niet? 

 

 

 

Oke nu moet je jezelf de vraag stellen: Wie vind ik belangrijker? Hij of mijn beste vriendin? Wie zou nooit bij mij weg gaan? Want dit zijn lastige keuzes. Zeg sowieso eerst tegen je vriendin dat je een crush op hem hebt.


Oke nu moet je jezelf de vraag stellen: Wie vind ik belangrijker? Hij of mijn beste vriendin? Wie zou nooit bij mij weg gaan? Want dit zijn lastige keuzes. Zeg sowieso eerst tegen je vriendin dat je een crush op hem hebt.

Dat is dus het ding... Hij is ook mijn beste vriend. Mijn beste vriendin heeft ook ooit al eens gevraagd aan mij, "vind je hem leuk?" En dan van Oehh (mijn naam). En toen heb ik nee gezegd omdat het toen ook nog niet zo was. Ze voelt niks meer voor hem, dat heb ik haar al heel vaak gevraagd.  

Over een weekje komen mijn vrienden hier inclussief hij en mijn beste vriendin. 

Mijn beste vriendin en nog een vriendin blijven dan slapen... Als het na die avond erger is geworden met mijn gevoel, ga ik het denk ik wel proberen ter sprake te brengen.

 


Oke fijn om te horen dat je het eerst gaat bespreken.


Reageer