Skip to main content

Hoii

Ik ben verliefd op 1 goede vriend van mij. We spreken veel af en het is altijd heel erg leuk! Maar ik ben bang als ik hem vraag dat hij niet hetzelfde voor mij voelt en dat onze vriendschap dan weg is en dat wil ik echt niet. Maar stel hij is ook op mij en we zeggen allebei niks dan is het ook echt stom.

Hij appte mij ook en hij zei "mijn ouders vroegen of we hebben en toen moest ik lachen dus nu  denken ze dat we hebben" en ik zie toen "vind je dat erg?" En hij zei "ohh nee"

Ik weet niet wat er nu precies gebeurd. Wat moet ik doen? Iemand plz help! Ik slaap echt slecht nu omdat ik  er hele tijd aan denk.

Groetjes 

Hey hooii

Ik zou als ik jou was een soort van grapje erover maken en dan kijken naar zijn reactie. Als hij heel erg afwijzend reageer, zoals 'haha iehll' of zo iets dan weet je genoeg, maar het kan ook zijn dat hij het ook wel een goed idee vind. Dus doe het eerst in een grap vorm en als je merkt dat hij het wel ziet zitten dan kan je het serieuser aanpakken.

Success xx

Veel tegen hem aankruipen, aanraken. Daarmee laat je zien dat je op je gemak bent bij hem en dat je hem aardig vindt. Als hij daar comfortabel mee is heb je last van je rechterschouder en of hij die wil masseren. 

Dikke kans dat hij dat helemaal prima vindt. Als hij het leuk vindt merk je dat. Als hij (zeer onwaarschijnlijk) dat niets vindt merk je dat ook.   Allemaal zonder een woord te zeggen.

Veel tegen hem aankruipen, aanraken. Daarmee laat je zien dat je op je gemak bent bij hem en dat je hem aardig vindt. Als hij daar comfortabel mee is heb je last van je rechterschouder en of hij die wil masseren. 

Dikke kans dat hij dat helemaal prima vindt. Als hij het leuk vindt merk je dat. Als hij (zeer onwaarschijnlijk) dat niets vindt merk je dat ook.   Allemaal zonder een woord te zeggen.

Hoi 

Is dat niet raar op 14 jarige leeftijd?

Hey hooii

Ik zou als ik jou was een soort van grapje erover maken en dan kijken naar zijn reactie. Als hij heel erg afwijzend reageer, zoals 'haha iehll' of zo iets dan weet je genoeg, maar het kan ook zijn dat hij het ook wel een goed idee vind. Dus doe het eerst in een grap vorm en als je merkt dat hij het wel ziet zitten dan kan je het serieuser aanpakken.

Success xx

Beetje zo als dit?

Stel we zouden samen hebben?

Ofbedoel je in een andere zin?

Hey hooii

Success xx

Beetje zo als dit?

Ja zoiets, gewoon dat je altijd nog kan zeggen dat het een 'grap' was als hij nee zegt. 

Hey hooii

Success xx

Beetje zo als dit?

Ja zoiets, gewoon dat je altijd nog kan zeggen dat het een 'grap' was als hij nee zegt. 

Oké dankjewel ik ga het proberen xxx

Reageer