verliefd op beste vriend

  • 13 November 2018
  • 3 reacties
  • 128 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
nou kijk ik zit nu al een tijdje te denken dat ik mijn beste vriend leuk vind maar ik weet dus niet of dat zo is en als dat wel zo is wat ik dan moet doen

3 reacties

Hoi

Je twijfelt of je je beste vriend leuk vindt. Heb je ooit al eens van die sterke gevoelens voor iemand anders gehad? Voelde dat toen gelijkaardig? Soms gebeurt het dat het gevoel van een hele sterke vriendschap verward wordt met liefde, maar voor hetzelfde geld ben je verliefd op je beste vriend.

Denk je dat je dit met hem, of iemand anders, kan bespreken? Soms worden gevoelens duidelijker als je erover praat. Voor een anoniem gesprekje kan je ook steeds terecht bij de KinderTelefoon.

Groetjes
Kenshin
Ik heb zelf ook zoiets ingestuurd ik weet hoe dat voelt je kunt het best het bij jezelf onderzoeken ga je gevoelens na en kijk of het anders is dan vroeger (en als iemand deze reactie ziet reageer alstjeblieft ook even op mijn topic)
Ik heb een vraagje, heb je hierover al actie ondernomen en zo ja wat heb je gedaan. Want ik heb eigenlijk precies hetzelfde. Ik weet niet of ik mijn beste vriend nou leuk vind of niet en wat ik moet doen. Want ik weet eigenlijk zeker dat hij me niet leuk vindt en daarom durf ik het aan niemand te zeggen omdat ik onze vriendschap niet wil verpesten. En heel veel mensen zeggen dat ze ons een goed stel vinden, maar dat is waarschijnlijk meer als grapje bedoelt. (Kan je hier pls op reageren?)

Reageer