Vraag

Verliefd op 3 jongens tegelijk???

  • 10 April 2024
  • 2 reacties
  • 31 Bekeken

Reputatie 2
Badge

hiii, in de afgelopen tijd heb ik 3 jongens ontmoet. (1. op mijn tennisclub die tennislessen met mij volgt, 2. een jongen die bij mij in de straat woont en 3. een jongen waarvan zijn vader boer is en die vader kent mijn vader). Maar ik denk dus dat ik ze alle 3 leuk vind. Maar dat weet ik niet zeker. Misschien vind ik eer maar 1 of 2 leuk. Hoe weet ik nou zeker of/welke van de 3 ik leuk vind??? en is het raar om als het zo is op 3 jongens gelijker tijd verliefd te zijn? Heeft iemand tips hoe je weet wanneer je iemand leuk vind??

 

Wat ik (denk/vind) leuk te vinden aan de 3 jongens:

jongen 1. zijn haar zit altijd goed en zijn gezicht heeft een mooi kleurtje (qua huidskleur) en mooie ogen :)

jongen 2. ik zie hem af en toe en hij heeft dus donker oranje/ op het randje van bruin haar en een beugel (idkk whyy maar ik vind dat altijd leuk aan jongens als ze een beugel hebben. mega raar maar oke) :)

jongen 3. gekruld blond haar en een hele goeie kledingstijl.  + zijn ouders zijn heel aardig :)

 

Alvast bedankt 

GR Meisje van 14 jaar


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoafkenientje 

Ik kan er vrij weinig over zeggen, ik ben jou niet haha :)
Kies de jongen waar jij gewoon het prettigst bij voel, probeer ze beter te leren kennen.

Bij wie wil je het liefste zijn?
Zulke vragen kun je aan jezelf stellen

Liefs, ItzJustin

Reputatie 7
Badge +6

Heb je kriebels als je ze ziet/aan ze denkt? Dan ben je verliefd! Misschien kun je het beste bedenken welke naam het meest door je hoofd schiet.

Bedenk wie je het liefst zou zoenen.

Nog als laatste, dit is een gek trucje maar het werkt: maak lootjes met hun namen erop en trek er één. Als je blij bent met je getrokken lootje vind je die jongen leuk, maar als je de neiging hebt om gelijk een nieuw lootje te trekken vind je hem toch niet leuk. Dit werkt echt met keuzes maken! 

Je hoeft ook niet te kiezen wie je leuk vind. Je voelt wat je voelt en daar kun je niks aan veranderen

Liefs Julie ❤️

Reageer