Vraag

Verliefd op 2 jongens

  • 13 February 2023
  • 7 reacties
  • 86 Bekeken

Badge

Hoii! Ik ben een meisje :) en 14 jaar. 
zit vind ik zelf in een moeilijke situatie

ben verliefd op 2 jongens.. ik kan echt niet kiezen zeg maar 😂 

ze zijn allebei zoo leuk 😆 

ik heb al voordelen en nadelen opgeschreven en werkt niet. 
kan iemand mij helpen?🥺

 

Liefs


7 reacties

Badge

hey ik ben zelf 13 (meisje) en ik snap je eigenlijk wel😅 je kan op 2 jongens verliefd zijn geen probleem en als je wil kan je er ook met 2 samen zijn als je dat wil maar dan zou ik wel hun toestemming vrage en anders kan je gwn zien wie er met jou verkering wil van de 2 teminste als jij dat wilt voor de rets weet ik eigenlijk ook niet veel beters sorry mss kan iemand anders je nog hepen groetjes schaapje123

Reputatie 7
Badge +17

Je zou kunnen kijken of er een meer voordelen heeft dan de ander.

Snap dat het lastig is maar je zult toch moeten kiezen. Allebei gaat niet werken denk ik.😄

Reputatie 7
Badge +19

Tja dat is echt een gevoels ding dus jij moet uiteindelijk bepalen wat je doet.

Reputatie 5
Badge +4

je moet je onderbuikgevoel volgen, is er een misschijn veel loyaler dan  de ander??

 

Badge

hey ik ben zelf 13 (meisje) en ik snap je eigenlijk wel😅 je kan op 2 jongens verliefd zijn geen probleem en als je wil kan je er ook met 2 samen zijn als je dat wil maar dan zou ik wel hun toestemming vrage en anders kan je gwn zien wie er met jou verkering wil van de 2 teminste als jij dat wilt voor de rets weet ik eigenlijk ook niet veel beters sorry mss kan iemand anders je nog hepen groetjes schaapje123

Ja is zo alleen voelt denk niet zo officieel 

maar dankjee😍

Badge

je moet je onderbuikgevoel volgen, is er een misschijn veel loyaler dan  de ander??

 

Ja is wel een goeie😉

Reputatie 2
Badge

Ik zal voor de 2e gaan, je zal alleen op hem vallen als je hem leuker vindt

Reageer