Vraag

verliefd op 13 jarige

  • 15 February 2024
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Badge

Hoi iedereen ik ben een jongen van 16 en ben sinds december verliefd geworden op een 13 jarig meisje.

Ik zie haar een paar keer per maand als onze hele vriendengroep bij elkaar komt om iets leuks te doen.

Ze hangt de hele tijd aan me en pakt steeds mijn hand vast dat zijn denk ik signalen dat ze me leuk vind 

Heeft iemand tips wat ik kan doen??

Groetjes


3 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Hey, 

 

niet om te shamen, maar 13 is wel jong, wordt ze nog 14 voordat jij 17 word? Dan zou het eventueel nog wel kunnen…

 

16 is een geheel andere levensfase dan 13, hopelijk begrijp je dat ook, 

 

Ik kan natuurlijk jullie liefde niet beïnvloeden of beoordelen, maar mijn mening is dat jullie net iets te oud/ te jong voor elkaar zijn.. 

 

mvg 

Badge

hoi @Hello1 

ik begrijp je volledig want daar zit ik ook een beetje mee  ze wordt wel eerder 14 dan ik 17   

alleen wat is nou het beste wat ik kan doen? actie ondernemen of niks doen want ik krijg haar maar niet uit mijn hoofd

Reputatie 6
Badge +3

@Anonymus367 

nou blijkbaar geeft ze je wel hints, door je aan te raken enz, ik bedoel dat doe je niet zomaar (uit mijn eigen standpunt dan,) handjes vasthouden lijkt me inderdaad een teken dat ze je leuk vindt.

 

probeer is terug te signalen met miss wat meer? Of probeer is samen met z’n tweeën te zijn zonder de rest van de groep? Dan komt er miss wel wat meer naar boven..

 

als jullie naast elkaar zitten kan je ook een beetje dichterbij zitten dat jullie benen ofzo aanraken, klinkt heel gek, maar op m’n 13 vond ik dat dus echt een teken dat iemand me leuk vond😭

 

en anders idk of jullie veel met elkaar appen/snappen, maar probeer dat ook meer te doen zodat ze weet dat je geïnteresseerd bent :)


het leeftijdsverschil is er nou eenmaal, daar kunnen jullie niks aan doen, maar beloof me wel dat je dr in niks forceert? Maar zo te horen pakt ze je hand vast uit zichzelf, dus dat zal wel goed zitten. 

laat me even weten of dit heeft geholpen

xx

Reageer