Verliefd of niet?

  • 26 February 2024
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Hoi lieve allemaal,

vandaag wil ik het met jullie eigenlijk hebben over een ander onderwerp. Ik was dus laatst ziek. Toen heeft een jongen uit mijn klas (noem hem voor het gemak even R.) blijkbaar gezegd dat hij me leuk vind. Ik ben toen naar mijn vriendinnen toe gegaan en zei zeiden toen ook allemaal dat het waar was. Ik wist niet wat ik hier achter moest zoeken. Zelf heeft hij vaak ontkend dat hij verliefd op me was maar ja, we worden het meeste geshipt van alle kinderen in de klas dus ik vind het niet gek. Ik heb ook het idee dat R. onzeker is. Hij wordt best wel vaak door zijn vrienden geplaagd etc. 

 

Ik wil dus best wel graag weten of R. nou echt verliefd op me is of niet, maar ik weet niet precies hoe ik dit moet aanpakken omdat ik best wel onzeker ben. Ik heb al gepraat met de kindertelefoon, dat heeft al geholpen maar voor mij is het vaak al moeilijk om de 1e stap al te zetten.

 

Een andere keer toen ik ziek was heeft R. gezegd dat hij me miste. Ik heb echt geen idee wat ik hier achter moet zoeken. 

 

Ik wil eigenlijk aan jullie vragen of jullie misschien ideeën hebben over hoe ik rustig kan beginnen met de 1e stap zetten.

Lots of love @Anoniemmuis 

 

PS: @Natureflower  de 1e topic die ik heb gelezen was van jou! Zou je pls kunnen reageren op die van mij? 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +11

Ik heb zelf niet zo veel ervaring met dit soort dingen, maar misschien kan je een briefje maken? Daarop schrijf je dan dat je het graag wilt weten, en of hij onzeker is ofzo. Misschien kan je vragen of hij een keer wilt afspreken na schooltijd. Ik weet niet of je nog op de basisschool zit, dan kan je het bijvoorbeeld in zijn jaszak stoppen. Op de middelbare kan je het misschien in zijn rugzak of kluisje stoppen.

Hopelijk heb je er wat aan!

Liefs,

  1.  
Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Anoniemmuis 

Ik zou het eerder face-to-face vragen omdat het goede zelfvertrouwen geeft, ookal is het natuurlijk wel spannend! De vraag is, vind jij hem ook daadwerkelijk leuk en wil je met hem een relatie aangaan?

Zo ja, kun je gewoon verkering vragen.

Zo nee, kun je alsnog vragen of hij je daadwerkelijk leuk vind.
 

Laat me weten hoe het gaat alsjeblieft, ik ben echt heel benieuwd haha!
Groetjes ItzJustin

Reputatie 4
Badge

Hoi @Natureflower en @ItzJustin !

Super bedankt voor jullie hulp. @ItzJustin  ik zou wel face to face willen vragen maar ja, ik ben nogal een angsthaas :). Ik denk dat ik het misschien iets sms om te vragen of het echt zo is. Daarna zou ik misschien al een stapje verder durven gaan met echt face to face een afspraakje. Echt hartstikke bedankt!

Reageer