Skip to main content

Na carnaval heb ik contact gekregen met een jongen. Het is super gezellig en klikte meteen. We zijn gewoon en beetje aan het kutten enzo, maar het blijft allemaal wel vriendschappelijk enzo. Nu heeft hij toegegeven dat hij mij leuk vind. Ik wist niet zo goed wat ik ermee moest. Ik twijfel ook of ik hem ook leuk vind. Ik heb geen vlinders in mijn buik ofzo, maar wil wel graag bij hem zijn en samen tijd doorbrengen. Ik lach altijd als ik een appje van hem krijg en voel soms wel kriebels in mijn buik als hij naar mij kijkt. Als ik dan verder denk aan een relatie en aan zoenen en verder enzo dan hoef ik verder niks van hem te hebben, maar vind het wel fijn om tegen hem aan te liggen en heel lang te kletsen over van alles en nog wat. 

 

De afgelopen jaren waren heel chaotisch voor mij en ben ook nooit echt naar school geweest en heb dus weinig vrienden en heb nooit echt een hele goede band met iemand gehad. 

 

Ik twijfel dus heel erg of ik hem leuk vind of dat ik gewoon behoefte heb aan een hele goede vriend 

Hey,

Behoefte aan en goede vriend hebben veel mensen. Dit is een keus die je echt zelf moet maken, maar we kunnen natuurlijk wel helpen (: 

Als jij hem leuk vindt, dan zou je natuurlijk wel verkering kunnen hebben en gewoon duidelijk je grenzen aangeven.

Als je hem niet op die manier leuk vindt, kan je gewoon vrienden blijven.

Succes!


Maar hoe kom ik erachter of ik verliefd ben of behoefte heb aan iemand bij wie ik alles kwijt kan? Hij vind mij dus al leuk en wil daar geen misbruik van maken en het kwetsen. Ik kan dus niet zomaar zeggen laten we het proberen want dan geef ik hem misschien valse hoop en dat wil ik hem niet aandoen


Goede vrienden zijn is toch ook goed? Daarmee maak je echt geen misbruik van hem. Zolang je maar wel eerlijk naar hem bent over je gevoelens.


Reageer