Skip to main content

hallo allemaal, ik ben een jongen van 13 en ik begin ff bij het begin… ik zat vorig jaar (brugklas) bij een meisje is de klas.

we konden het heel goed vinden met elkaar en maakte veel opdrachten samen. we waren dus goeie vrienden maar ik voelde verder niks voor haar en zij waarschijnlijk ook niet.

maar voor deze vakantie was er een  school feest, nou verder niets aan da hand was gewoon gezellig alleen ze wilde wel een stuk of drie keer mee op de foto (bij zo'n apparaat) en ze hield steeds mijn hand vast als we ergens naar toe wilde, en aan het einde gaf ze we een knuffel (ik gaf ook gewoon een knuffel terug anders was het beetje gênant) en verder de hele vakantie stuurde ze achter elk berichtje een rood hartje.

en gisteren stuurde ze me "hey, wanneer date💕?”

ik: "?”

zij: “ik vind je leuk💘

ik: “ehuhh...”

zij: “wat!!!???”

ik: “nee niks, ik vind jou ook leuk” (dat zij ik om te kijken of het een grap was)

zij: “o, nee!!!!! het was een grap voor een spelletje, was sneu”

ik: “geeft niet, ik zij dat om je te laten bekennen dat het een grap was”

zij: “o, gelukkig ik dacht ff dat ik je moest gaan kwetsen"

ik: "dat dacht ik ook

zij: “maar ik vind je wel heel lief💖

 

maar vooral dat stukje voor de ons chat bericht maakt we zenuwachtig  dus weet iemand of dit normaal typ gedrag is voor meisjes? en of zij misschien iets voelt ik namelijk (nog) niet.

alvast bedankt!!

Het kan zijn dat ze het echt deed als een spelletje maar ik weet niet of zij zo is. Of ze deed het km te kijken hoe jij er op zou reageren omdat ze eigenlijk op je is. Kan allemaal!!! 


Wij hier zullen nooit weten of dit normaal gedrag van dat meisje is, tegenwoordig in deze tijd doen veel dit,

 

maaar zet je stap ga erop uit en als het niets is is het niets accepteren en dood gaan!


Haa! 
 

ik ben een meisje , en ik styur best wel snel hartjes, naar de mensen die ik aardig vindt, als ik naar mijn neef, of iemand uit de klas bijv. C heppy new year schrijf , schrijf ik ( als ik dus diegene mag ) hartjes soms ook gen 💚💙 een rgoen of blauw hartje , niet perse rood….. 

 

 

groetjes 

Mij_Niet_Gezien 

💚❤️


Reageer