Verliefd of niet

  • 26 May 2021
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey, 

ik ben een jongen van 13 en ik ben verliefd. Maarrrrr ik heb een paar probleempjes met verliefd zijn. Er heeft iemand mij een keer gevraagd die ik echt leuk vond. 4 maanden verkering mee gehad. Veel gezeik ook. Omdat ik veel om haar gaf appte ik tot laat in de nacht waardoor ik erg moe werdt. Ik merkte doordat ik verliefd was andere dingen niet meer ging zien, en dat het (qua gezondheid) niet zo goed  voor me is. Dat ligt uiteraard niet aan mij ex hahaha. Maar ik wou eigenlijk nooit meer verkering. Toen heeft iemand mij verkering gevraagd, alleen ik wees haar af (ook omdat ik haar gwn niet leuk vond) toen dacht ik later bij een van mijn beste vriendinnen dat ze verliefd op me was. Dat heb ik toen aan haar gevraagd, (ik was niet verliefd op haar) maar dat leek natuurlijk heel erg alsof ik haar vroeg, heeft ze dat gezegd tegen iedereen en dacht iedereen dat ik verliefd was op diegene. Kortom, ik heb alleen maar kut ervaringen met liefde aahahha.

 

Nou ben ik dus verliefd op iemand anders alleen ik heb zoooooon slecht inschattingsvermogen, dat ik geen idee heb of we gwn goeie vrienden zijn of dat ze me leuk vind.

wat

moet

ik

doeeeeeeeeeeeeennnnnn

en ohja pls niet reageren van “je moet haar gwn vragen” want dat ga ik toch niet doen want ik weet niet of ik wel echt toe ben aan nog een relatie.

 

dankjulliewel voor het lezen en alvast bedankt voor het reageren <3
groetjes :)


2 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hoi Ikhaatschool,

 

Wauw jij hebt veel ervaring met de liefde, net zoals ik. Ik toevallig zelf mijn aller beste vriendin (ik ben een jongen) die ik ook misschien leuk vind, maar ik weet het ook nog niet zeker. Wat ik voor jouw situatie zou zeggen is: Ga veel met haar om, dan kom jij van zelf te weten of jij écht van haar houdt of gewoon goede vrienden zijn. Veel succes!

 

Groetjes,

Anoniempje2222

Reputatie 1
Badge

Dankjewel anoniempje2222 <3

Reageer