Skip to main content

Hi ik ben een meisje in groep 8,

Ik zit bij een jongen in de klas waarbij ik niet weet of ik hem leuk vindt. Veel kinderen uit mijn klas zeggen dat hij op mij verliefd is maar ik weet niet of ik op hem ben.

We hebben een musical en hij zou lieverd tegen mij moeten zeggen in de musical maar dat vind ik niet fijn dus dat doet hij niet.  Ben ik dan op hem of niet?

Ik heb nog nooit verkering gehad en ik weet niet hoe het gaat en of ik hem echt leuk vind heeft iemand tips ik weet niet wat ik kan doen

Liefs Noortje

hey @Noortje1550 ,

als je verliefd op iemand bent denk je constant aan diegene en ben je het liefst de hele dag samen met hem! Je kan hem niet uit je hoofd meer krijgen en wil graag leuke dingen met diegene doen. Je voelt je een beetje warm van binnen. En je kan zenuwachtig worden als je met hem praat. En kijk jij vaak naar hem? Als je verliefd bent waarschijnlijk wel 😉 En zou je hem graag willen knuffelen misschien of hand in hand lopen?

Is dat bij jou het geval? Dan ben je waarschijnlijk verliefd. 

laat je nog even een berichtje achter?

groetjesss

 


Bedankt voor de reactie,

Ik denk soms aan hem maar niet vaak.  Hem aanraken dat wil ik niet. Ik Praat gewoon als hij in de buurt is. Ben ik het dan wel of niet??

 Liefs Noortje

 


Hey Noortje,

Ben ik verliefd of niet?

Ik begrijp je vraag, maar ik denk dat wij dat lastig voor jou kunnen bepalen. Zoals hierboven genoemd zijn er wel bepaalde signalen waaraan je kunt merken dat je verliefd bent, maar dat is per persoon ook weer anders.

Je zult het vanzelf wel merken als je écht verliefd bent. Het is ook niet iets wat hoeft, het komt vanzelf wel of niet… Succes!

Groetjes,
Simply Me


Bedankt voor je reactie 

Goede tip

Liefs Noortje


wordt je heel blij als je aan hem denk en hoeveel van de signalen herken jij? dan kan ik je daarna denk ik wel verder helpen

groetjesss


Zoals hierboven al gezegd wordt, het is voor ons moeilijk om te bepalen of jij verliefd bent.

Als je verliefd bent denk je bijna de hele dag aan die persoon en wol je heel graag samen met hem zijn en hem aanraken. En waarschijnlijk vind je ook alles wat hij doet goed en mooi. 

Als je dit herkent kan het zijn dat je verliefd bent. Anders vind je hem misschien gewoon aardig en wil je misschien wel vrienden met hem worden.

Ik hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb.

J8j8


Ja heel erg

Hij zit in Quarantaine en ik denk nu meer aan hem. Ik weet niet hoe het komt. Op kamp raakten hij mij soms aan niet echt verliefdheid maar grappig, dat voelde zoals jullie zeiden een beetje warm.

Super bedankt voor alle tips

Liefs Noortje


Reageer