Vraag

Verliefd maken

  • 4 December 2020
  • 4 reacties
  • 110 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo, ik ben een jongen (13) en ik ben verliefd op een meisje. Ik weet dat ze me niet leuk vindt en probeer haar op me te laten vallen maar dat lukt niet. Ik wil het opgeven maar misschien hebben jullie wel goede tips. Ik ben trouwens niet zo knap, we hebben best wel verschil qua huidskleur en ben bang dat ze me daarom niet wilt. Ze is trouwens een hele goede vriendin van mij! Afspraakjes maken gaat niet vanwege Covid-19, niet vergeten dat NIET als tip te geven.

Bedankt!

 

Mvg, Anonynous13


4 reacties

Badge

hey ik snap je pijn ik maak net het zelfde mee 

maar je kunt niemand echt dwingen  om  een relatie 

ik zou zeggen geduldt  hebben en maak niet al te veel ruzie 

Hey,

Zoals Melenzie al zegt, je kan niemand dwingen tot een relatie. Maar je kan wel aardig voor haar zijn en zorgen dat je opvalt voor haar (op een positieve manier). Als ze vaak aan je moet denken wordt ze misschien wel verliefd op je.

J8j8

Reputatie 2
Badge +1

Doe aardig tegen haar maak haar lachen praat met haar over dingen die jullie gemeen hebben

Badge

Heyy aangezien ze een goede vriendin van je is kan je der misschien een keertje bellen en gewoon lekker met der kletsen, en misschien leert ze jou dan ook beter kennen waardoor ze misschien wat meer interesse in je krijgt.maar je kan haar natuurlijk ook w eer niet dwingen ik hoop dat je hier wat aan hebt gehad

Reageer