Vraag

Verliefd, maar zij heeft relatie

  • 21 November 2021
  • 9 reacties
  • 78 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik ben dus verliefd op een meisje uit mijn nieuwe klas. Ik vind haar geweldig. We gaan veel met elkaar om en hebben ook veel contact. Nu is het probleem dat zij een relatie heeft met een jongen en het ziet er niet naar uit dat dit bijna uitgaat ofzo. Ik vind het natuurlijk leuk dat ze een relatie heeft, maar voor mezelf vind ik het verschrikkelijk, want zij gaat maar niet uit mijn hoofd. 
 

Wat moet ik doen?


9 reacties

Badge +2

Blojf vooral jezelf. Ik heb dit ook gehad. Als je nu je anders gaat gedragen kan je het verpesten. 

Vertrouw me.

Anoniem MV.

Hey!

Lastig man, probeer anders vrienden te worden. Ik zou ook niet direct haar vragen als het uit is. Zorg dat je er voor haar bent mocht het uitgaan, dan zal ze je als een goede vriend en misschien zelfs wel meer gaan zien!

Succes!

Lucas

Reputatie 3
Badge +1

hoi, 

dat is echt heel vervelend voor je… ik zou gewoon genieten dat jullie veel contact hebben en ik zou gewoon veel lol hebben samen. ook al heb je geen relatie, je kan gewoon samen leuke dingen doen. 

een betere tip kan ik niet geven! sorry :( 

succes en hou vol!

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Blijf gewoon heel erg jezelf denk er zijn ergren  dingen op de wereld zoals het coronavirus en blijf wel leuk contact met haar maken en vraag haar om de zoveel tijd hoe het is met haar vriendje en mischien  hoor je op een dag dat het uit is en dan kan je kans grijpen

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Maar weet je al of zij ook op meisjes valt

-onnodige quotes verwijderd-

Maar weet je al of zij ook op meisjes valt

Nee, dat weet ik dus niet en ik weet niet hoe ik erachter moet komen. Zij weet trowuens ook niet dat ik op meisjes val. 

hoi, 

dat is echt heel vervelend voor je… ik zou gewoon genieten dat jullie veel contact hebben en ik zou gewoon veel lol hebben samen. ook al heb je geen relatie, je kan gewoon samen leuke dingen doen. 

een betere tip kan ik niet geven! sorry :( 

succes en hou vol!

Bedankt voor het antwoord! Ik geniet er nederdaal van en hoop idd veel leuke samen dingen te gaan doen! 

Hey!

Lastig man, probeer anders vrienden te worden. Ik zou ook niet direct haar vragen als het uit is. Zorg dat je er voor haar bent mocht het uitgaan, dan zal ze je als een goede vriend en misschien zelfs wel meer gaan zien!

Succes!

Lucas

Heel erg bedankt! Vrienden ben ik gelukkig al! We zijn echte hechte vriendinnen geworden, dus dat is top!

Blojf vooral jezelf. Ik heb dit ook gehad. Als je nu je anders gaat gedragen kan je het verpesten. 

Vertrouw me.

Anoniem MV.

Bedankt. Ik ga het doen! 

Reageer