Vraag

verliefd maar zie hem niet nu het vakantie is

  • 29 April 2024
  • 2 reacties
  • 25 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey, er is een jongen die ik best leuk vind. Vlak voor de vakantie op een activiteiten dag kwam ik er wel achter dat ik hem leuk vind. Alleen nu is het dus vakantie en zie ik hem niet meer. Ik heb wel zijn snap en we hebben streak maar hij reageer maar een keer per dag. Ik zie dat hij mijn verhaal wel heeft gezien dan maar hij reageert niet. Ik weet ook niet of hij dat bij iedereen doet of alleen bij mij. Ik heb nog nooit eerder iemand leuk gevonden dus help!!!!

xx emma


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @3mmA 21 

Het is ook lastig om vanuit snap iemand je gevoelens te laten zien, daarom kan je dit beter face-to-face doen. Soms stuur ik op snap ook maar 1x per dag een snap en dan meteen naar iedereen die mij een snap heeft gestuurd of die ik op geopend heb gelaten, dat gaat zegmaar in 1 keer dat je iedereen selecteerd.

Ik weet niet of jullie al goede vrienden zijn, zo nee, zou ik dat eerst doen (na de vakantie dan als het via snap lastig gaat). Je kunt ook gewoon een chat sturen en dan gewoon '’goedemorgen/weltrusten'’ sturen ofzo zodat je alvast wat interesse toont.

Als jullie al wel goede vrienden zijn kun je zeggen (face-to-face) dat je hem leuk vind.

Laat mij weten hoe het gaat!
liefs, ItzJustin

Reputatie 1
Badge

Hey @ItzJustin ,

we zijn niet bepaald al goede vrienden en dat via een chat sturen durf ik echt niet 🤭

ik hoop dat het na de vakantie beter wordt

xx

Reageer