Vraag

verliefd maar ze wil het niet(volgens mij)

  • 9 October 2020
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo!

Ik ben 15 en ben verliefd op een meisje van 14 die in mijn klas zit. Maar zit met een probleem. Ik voel gelijk dat ze niet verliefd op mij is. Net zoals mij, is ze redelijk verlegen, dus ik denk dat ze het of wel niet eens doorheeft of wel is ze te verlegen. Ik ken haar al sinds het 1e kleuterklasje en ze is slim, behulpzaam en zeker mooi! Ik zit naast haar in de klas, maar ze praat niet veel met mij. Zelfs als ik begin. Maar soms zie ik dan dat ze redelijk wat langer praat bij anderen, dus ik weet het niet zo goed. Ik durf zeker niet zelf te zeggen dat ik van haar houd, in het echt of zelfs in een berichtje. Ik ben eigenlijk een beetje zoals haar. Behulpzaam, slim, mooi valt wel mee, maar ik probeer haar zonder het te zeggen te overtuigen dat ik verliefd op haar, maar ofwel is ze niet verliefd op mij, of verstaat ze het niet. Kan iemand mij helpen met dit probleem? Groetjes!


2 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Je kan beginnen door met haar te praten 

Badge +1

Je kan haar vragen om ergens naar toe te gaan (beetje chillen). En als je dat vaak doet kan je ook een beetje in haar vriendengroep beetje rond hangen, en daarna kan je haar op date vragen. En tijdens één van die dates kan je vertellen dat je haar wel leuk vindt.

Reageer