Skip to main content
Vraag

Verliefd maar weet niet wat te doen!

• May 28, 2025
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

dreamy-d2
Forum|alt.badge.img+1

Ik ben dus al een hele tijd verliefd op een jongen uit mijn klas. Maar het ding is dus, hij gaat om met mensen die ik niet echt mag en die mij en mijn beste vriendin heel erg plagen. Ze vroegen vaak welk cijfer ik een jongen uit onze klas geef of of iemand van die jongens mijn snap mag, helaas is het schooljaar voorbij en zie ik hem nog 2x denk ik en weet ik niet wat ik nu moet doen..

De twijfel dat hij mij leuk vind is groot. Ik heb heel vaak intens oogcontact met hem, gewoon heel ineens. Het gevoel ook dat we elkaars blik opzoeken en dat hij mijn richting vaak opkijkt. Zelfs heb ik een keer naar hem gelachen toen hij alleen was (ik liep met mijn beste vriendin) en hij lachte terug. Daarnaast had ik vandaag iets op school en was hij helaas niet aanwezig, ik heb hem nu dan ook op snap toegevoegd..

Wat zal ik nu doen, heeft iemand advies of weet iemand toevallig meer?

3 reacties

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+6

Hoi Dreamy,

Verliefd zijn is iets heel moois. Ik snap dat jij het lastig vindt om hem iets te vragen, al helemaal als hij niet zo'n lieve vrienden heeft. Mijn advies: vraag het als die vrienden ver uit de buurt zijn. 

Veel liefs 

dreamy-d2
Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • May 29, 2025

Hoi Dreamy,

Verliefd zijn is iets heel moois. Ik snap dat jij het lastig vindt om hem iets te vragen, al helemaal als hij niet zo'n lieve vrienden heeft. Mijn advies: vraag het als die vrienden ver uit de buurt zijn. 

Veel liefs 

Hoe bedoel je hem iets vragen? Ik hoef hem niks te vragen, ik heb zijn snap toegevoegd en weet nu niet wat te doen. 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • May 29, 2025

Heyy,

Ik snap heel goed waar je het over hebt. Vorig jaar had ik echt preciés hetzelfde: Vaak intens oogcontact, lachen, maar stomme vrienden om hem heen en nog maar een paar dagen te gaan voordat je hem niet meer ziet… 

Ik heb het hem toen verteld, hij wees me op een hele kutte manier af. Dat betekent natuurlijk niet dat de jongen die jij leuk vindt dit ook gaat doen, maar als ik nu terugkijk naar de jongen die ik leuk vond is hij eigenlijk net zo vervelend als ik zijn vrienden vond. Mijn tip is dus om goed te kijken of deze jongen je pijn zou kunnen doen (zoals bij mij gebeurde). Als je denkt dat hij met zoiets volwassen om kan gaan zou ik het hem vertellen, en als je dat niet durft gewoon een gesprek starten en kijken hoe het gaat. 

Veel succes!