Vraag

verliefd maar weet niet of zij ook op mij is

  • 11 November 2021
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey, ik ben verliefd op een meisje in de klas (we zijn allebei 15). We zijn al vrienden, we fietsen samen naar huis en zitten naast elkaar in klas enzo. Ik wil wel deze relatie verder brengen. Een koppel zijn en zoenen enzo. Alleen ik weet niet of zij ook verliefd is op mij en ik wil de vriendschap niet aqward maken. Hoe kan ik dit het beste oplossen? 


4 reacties

Spreek je weleens met haar af? Je zou een keer samen wat leuks kunnen doen, dan zou je kunnen vertellen dat je haar als een erg goede vriendin ziet en dan vraag je hoe ze het zelf ziet. Ik zou niet direct met de deur in huis vallen.

Succes!

Lucas

Spreek je weleens met haar af? Je zou een keer samen wat leuks kunnen doen, dan zou je kunnen vertellen dat je haar als een erg goede vriendin ziet en dan vraag je hoe ze het zelf ziet. Ik zou niet direct met de deur in huis vallen.

Succes!

Lucas

Zou ongeveer doen, maar raad het “erg goede vriendin” af. Als je het zo tegen haar verteld, zou ze zich afgewezen kunnen voelen als ze je inderdaad ook leuk vind. Vervolgens is ze misschien niet eerlijk over hoe ze je ziet. 

Reputatie 1
Badge

Oké, ik zal het een keer proberen thx voor het advies 

Badge

-onnodige quotes verwijderd-

Zo iets heb ik ook gehad maar ik gewoon op een een dag dag ik uit school kwam haar geappt  van wil je verking  ze twijfelden heel erg maar uit eindelijk zei ze toch ja en nu hebben we een dikke gezellig relatie samen 😍😉🤗mischien kan jij dat ook proberen als je durft

Reageer