Vraag

Verliefd maar weet niet of hij op jongens valt

  • 26 March 2022
  • 2 reacties
  • 164 Bekeken

Reputatie 7
Badge +6

Hey allemaal,

Ik ben dus helemaal tot over mijn oren verliefd op een jongen uit mijn klas (ben zelf ook een jongen). En ik heb geen idee of hij ook op jongens valt of niet. We zijn allebei 13 jaar oud. Wat moet ik doen?????

MVG,

TheMusicDude

 

 

 


2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, je kan hem “peilen”, zovan  wat zou jij vinden als iemand….en dan kijken hoe hij reageert.  Dat je een beetje aftast hoe hij er over denkt. En dan ga je stapje voor stapje wat verder in het gesprek, of in een paar gesprekken. Je merkt het dan vast!  En misschien kan je met hem iets samen gaan doen, ergens naartoe ofzo. Of gewoon een stuk fietsen ik noem maar wat, of zwemmen. En als hij ook op jou valt zou dat het mooiste zijn, en anders weet je in elk geval hoe hij er in staat, ik hoop natuurlijk goed ! Succes  ! 

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb hem mee uit bowlen gevraagd voor mijn verjaardag en het toen dus verteld. Dat leverde op dat hij mij twee weken negeerde en daarna opeens weer contact zocht. Mijn Nederlands docent heeft ons naast elkaar gezet bij een nieuwe klasplattegrond en ik krijg steeds meer het idee dat hij ook iets voelt, want hij praat steeds meer tegen mij en vraagt ook dingen die niet zo zeer met school te maken hebben. Dus de hoop is er nog! I’ll keep you updated!

Reageer