Vraag

Verliefd maar wat nu?

  • 11 February 2024
  • 7 reacties
  • 96 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Hoii,

 

Ik ben dus verliefd op iemand van school, en ze zit ook op basketbal, ze traint naast mijn veld. Maar alleen, zij kent me niet. Ik had dit aan mn nichtje verteld, we zijn goede vienden. Maar ik had niet nagedacht, want ze zit bij haar in het team! Dus ze haalt haar nummer uit de groepsapp en appt haar: ´Hij vind je leuk´ GELUKKIG geloofde ze het niet omdat mn nichtje vaker zo doet, maar ik zit nu wel in een half gezonken bootje…

 

Hoe kan ik contact met haar krijgen, zonder dat ze denkt dat ik op haar ben? Want alle dingen die daarop wijzen gaan terug naar wat mn nichtje appte…

Grtz, 3costaboy


7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

App haar en probeer een beetje grappig te doen over dat je nicht dat zei hoop dat het schip uiteindelijk goed strand en flirt rustig met haar

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Bramienator, er zijn alleen twee plobeempjes:

Ik heb haar nummer niet, en ik kan niet flirten...

Reputatie 7
Badge +7

Je kan proberen te flirten, je moet het ooit toch leren toch😁

Hoeft niet online, je kan gewoon in real life praten. Ookal is het spannend, praten en interesse tonen is de enige optie.

Reputatie 3
Badge +1

Hoi @3costaboy weet je zeker dat je verliefd bent want volgensmij als je iemand niet kent is verliefd zijn heel moeilijk en anders kan je het misschien nog proberen via yes-r

Reputatie 6

Vraag je nicht om het nummer van dat meisjes en wees gewoon jezelf. Als ze je leuk gaat vinden is dat fijn, maar liefde kan niet gedwongen worden.  Je kan natuurlijk ook zelf effe om het nummer vragen aan haar. Misschien wel kleine kans dat ze het je geeft…

Reputatie 7
Badge +12

Ik zou tegen je nicht zeggen dat je het niet leuk vind dat ze het heeft verteld aan haar.

En als ik jou was zou ik aan je nicht vragen of je haar nummer mag.

Ik hoop dat het je lukt!

Reputatie 5
Badge +3

Hii,

Thxx voor de reacties! Ik zal kijken of ik meer contact met haar kan krijgen, want de keren dat we praten, dat gebeurt bijna nooit, was het wel grappig en leuk.

Ik hou jullie op de hoogte!

<3costaboy

Reageer