Vraag

verliefd maar te verlegen

  • 5 February 2024
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben dus verliefd op een jongen( ik ben zelf ook een jongen) en hij is echt heel aardig en lief enzo. Ik zie hem alleen maar 1x per week. Ik tennis met hem voor een uurtje. Maar ik wil hem vaker gaan zien. Ik heb zijn nummer, maar ik weet niet eens if hij ook op jongens valt. Ook even handig om te zeggen dat ie bij m'n beste vriendin in de klas zit, dus zij  helpt mij ook wel een beetje. Dr is een rozenactie op valentijnsdag dus ik geef hem dan een roos( ik zit niet op dezelfde school, maar m'n beste vriendin kan die roos anoniem aan hem geven) maar ik wil dus meer interactie en meer over hem te weten komen. Hoe kan ik dat het beste doen? 

 

Groetjes


2 reacties

Hiii,

Het is wel heel irritant dat je hem maar 1 keer per week kan zien, maakt het ook wel moeilijk. Ik ben zelf ook niet de meest extraverte persoon, dus ik begrijp je struggle wel :) Toch zou ik proberen, tijdens de lessen die je met hem hebt, iets meer met hem om te gaan? Zoals gewoon een praatje doen of samen oefeningen doen ofzo (ik heb geen tennis, dus idk haha)? Het is wel heel fijn dat je vriendin je kan helpen, ik zou aan haar vragen om hem gewoon een beetje te observeren (GEEN STALKEN). De eerste stap is in dit geval om er achter te komen of hij op jongens valt of niet, dus probeer dat eerst uit te zoeken! Hopelijk helpt dit een beetje :)

Veel succes!    xoxo

Reputatie 1
Badge

heey. ik ben een meisje en lesbisch en ik ben al een jaar ofz verliefd op een van mijn beste vriendinnen. ik vind haar echt heel leuk maar weet ook niet of ze gay/bi is. het is echt heel irritant, ik snap wel hoe je je voelt. wij hebben ook een valentijnsactie met rozen en ik heb vandaag een kaartje gekocht. ik ga m waarschijnlijk niet gebruiken haha, maar ik vond het wel leuk om te kopen. 
ik ben een tijdje geleden met dit meisje naar een concert gegaan, en ik ben haar daar echt veel beter leren kennen omdat we alleen samen waren en niet met de rest van onze vriendinnen. misschien kan je een keer vragen of deze jongen iets alleen wil doen? dan kan je hem wat beter leren kennen. 

ik wens je heeeel veel succes en laat maar weten hoe het verder gaat, ik ben heel benieuwd! 

Reageer