Vraag

Verliefd maar krijg mixed signals

  • 26 June 2023
  • 0 reacties
  • 35 Bekeken

Reputatie 2
Badge
  • Net nieuw
  • 9 reacties

Hallo allemaal, na lange tijd niks gepost te hebben ben ik er weer, ik heb in de tussentijd wel veel meegelezen natuurlijk. Ik ben 15, zin in de 2e HAVO/VWO, ga na de vakantie naar 3VWO.

In een klas lager zit een meisje (zij is 13, we schelen 2 jaar en 3 maanden) laten we haar M noemen (niet dezelfde persoon als in mijn vorige topic) ze is erg leuk, aardig knap enz. en ik vind haar eigenlijk wel een beetje leuk, ik heb dit haar ook laten weten, ik kreeg via sendit een vraag of ik haar leuk vond en heb op m'n priveverhaal (waar M en een vriend van mij instaan) beantwoord met dat ik haar een beetje leuk vind. Ze antwoordde: "lieff", ook vertelde ze mij dat ze al "fix" heeft met iemand maar volgens een van haar goede vriendinnen is dat gewoon een random jongen op snapchat die ze niet in het echt kent. Nu heb ik al eens eerder iemand leuk gevonden maar het grote verschil is dus dat die personen (2) allebei mij gewoon helemaal overal blokkeerde en nooit meer tegen me gepraat hebben, alleen M doet dat niet, we sturen elkaar dagelijks snaps, mappen weleens, praten op school, dat geeft me eigenlijk heel erg mixed feelings, en ik weet niet wat ik nu moet, ik wil haar helemaal niet pushen ofzo en we hebben het er ook niet over maar ik weet niet echt wat ik nu moet denken. 


0 reacties

Geen reactie

Reageer