Skip to main content

verliefd maar ingewikkeld

• April 24, 2026
  • 0 reacties
  • 23 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Okee, voor wie dit leest, dit gaat een lang en ingewikkeld verhaal zijn want er zijn veel personen bij betrokken. Voor privacy redenen verander ik de namen. Ik ga proberen een korte persoonsbeschrijving te geven.

• i = een jongen uit mijn klas, bruine ogen, hij is een jaar jonger. Hij is een beetje druk, heeft gevoel voor humor, (af en toe een beetje apart maar dat vind ik juist wel leuk aan hem) en hij is gewoon zichzelf. Ik kan het niet helemaal uitleggen maar ik vind hem echt leuk. We hebben best vaak even oogcontact en soms als ik zijn kant op kijk lijkt hij al naar mij te kijken. Maar ik ben bang dat ik te delusional ben en ik er te veel achter verzin.

• z = een jongen uit dezelfde jaarlaag uit een andere klas. Het populaire type, een groepje meiden vind hem geweldig, de rest heeft een hekel aan hem. Hij heeft een hele vriendengroep om hem heen die hem bijna overal volgt. Hij is nogal vol van zichzelf en loopt best arrogant door de gangen te 'struinen'. Hij weet dat hij knap en populair is en kan daarom soms dus best wel arrogant zijn. Hij neemt zijn ruimte in en is zeker niet verlegen. Hij lijkt heel oppervlakkig, maar toch, toch is er iets aan hem dat me aantrekt. Af en toe zie ik even een oprechte lach op zijn gezicht, misschien is het met als bij i, de manier waarop hij af en toe zo stom kan zijn met z'n vrienden, misschien zijn het die prachtige indrukwekkende felblauwe ogen. Ik weet het niet, maar er is iets. Vorig jaar hadden we een paar lessen samen en hij kon echt aardig zijn. Mijn vriendinnen vonden hem allemaal heel arrogant en vervelend, maar sinds kort begint een van mijn vriendinnen, e, te twijfelen. Ze begint hem leuk te vinden, dat zag ik al langer aankomen maar nu ziet zij het ook. Waar ik hem eerst altijd verdedige, het achter zijn rug om voor hem opnam, vind zij hem nu ook leuk ook al noemt ze hem vervelend. Het probleem is, ik had nooit verteld dat ik hem leuk vond maar pas vertelde ik dat want ik dacht dat zij hem leuk vind, wat ze ook doet, al is daar zelf nog niet helemaal zeker over maar ze praat echt vaak over hem. En we kregen bijna een soort ruzie erover en nu hebben we besloten het niet over hem te hebben want ze zegt dat ze gaat proberen te vergeten, maar zoiets kies je natuurlijk niet. En ik probeer hem ook te vergeten, want ik vind i echt leuk, ik weet ook niet wie ik al langer leuk vind, het was rond dezelfde tijd  echt al langer dan een jaar, maar goed. Elke keer als ik het zie schiet ik in de stress en weet ik niet wat ik moet doen.

• o = een jongen van mijn sportvereniging. Probleem 1 = leeftijdsverschil, hij is 18, ik 15, wat opzich niet heel veel scheelt maar is toch wel beetje illegaal. Probleem 2 = we praten amper en hij is soort van gestopt dus ik zie hem alleen nog in de fitness en ja uhm er is gewoon leeftijds en niveau verschil en ik zit niet vanaf het begin op deze club dus we zijn echt niet close ofzo. Probleem 3 = hij is mogelijke gay/bi..tenminste dit is mss ver doorgedacht maar hij had een video geliked, niet eens herplaatst, dus mss vond hij het alleen maar lief ofzo van een jongen die zei "pov: je boyfriend is your only friend" en ja en nog een video over 2 jongens die gingen samen wonen en 1 over ">>these nights" met 2 jongens  op een feest die aan het einde ook zoende dus ja..Maar mijn moeder heeft weleens grappig gezegd dat hij wel 'geschikt' was zeg maar, ik bedoel hij is aardig, echt behulpzaam, hij is gewoon superlief en sportief en echt knap, maar dan ook echt. 

Ik schrijf later een vervolg in de reacties , ik moet echt gaan