Vraag

Verliefd maar in de kast

  • 25 April 2019
  • 4 reacties
  • 96 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hii, ik ben een jongen 16 jaar oud en bi of homo, weet het nog niet zeker. Vind sinds kort een jongen van school heel erg leuk die wel uit de kast is. Hij kent mij niet want hij zit op een ander niveau. Nou heb ik zijn insta en snap wel maar weet niet goed hoe ik een gesprek moet starten. Als ik tegen hem zou zeggen dat ik hem leuk vind verteld hij dit misschien wel aan zijn vrienden, en zo gaat het de school rond. Wat vinden jullie dat ik moet doen?
alvast bedankt,
groetjes!

4 reacties

Hoi

Je vindt een jongen leuk, en bent nog niet uit de kast gekomen. Je zou hem graag beter leren kennen, maar zou willen vermijden dat er roddels ontstaan.

Een post op sociale media zou een aanknopingspunt voor een gesprek kunnen zijn. Als die jongen bijvoorbeeld een foto gepost heeft van een vakantiebestemming waar jij ook geweest bent, zou je naar zijn ervaringen daar kunnen vragen. Het kan dat daar een casual gesprekje uit voortvloeit.

Als jullie gezellig kunnen praten, zou je kunnen voorstellen om af te spreken. Elkaar beter leren kennen kan gerust als vrienden. Naarmate jullie closer worden kan je proberen aanvoelen of je je gevoelens aan hem zou durven toevertrouwen. Aangezien hij zelf in de kast heeft gezeten, vermoed ik dat hij zal begrijpen dat je graag op je eigen tempo uit de kast komt.

Groetjes
Kenshin
Hai hai, ik snap heel erg goed wat je bedoeld. Ik zou heb gewoon dmmen. Als je het niet erg vind dat mensen het weten dat je homo/bi bent natuurlijk. Als je het niet wil zou ik gewoon met hem gaan praten en nog niet zeggen dat je hem leuk vind. Ik zou dat pas zeggen als je het idee hebt dat hij jou ook wel ziet zitten. En als jullie een relatie hebben en je vind het niet erg dat mensen het weten hoef je ook niet meer uit de kast te komen, want dan weten ze het al. Veel succes!

Kusjes😘

hi allemaal, ik kijk nu pas weer voor het eerst sinds ik de laatste reactie las hier op dit forum terug. veel gebeurd! ik ben volledig uit de kast en de jongen die ik leuk vo(i)nd vind mij helaas niet leuk, maar zo is het. uit de kast komen was heel moeilijk maar mijn familie en beste vrienden vinden het allemaal heel erg leuk en de meeste verwachte het blijkbaar al terwijl ik best mannelijk ben.  ook ik dacht veel negatieve reacties te krijgen van vrienden maar bij veel is dat niet gebeurt en daarnaast krijg je er veel vrienden en ervaringen voor terug waar ik veel blijer mee ben.

@Kenshin  @loes_anoniem dankjulliewel nog voor de reacties die hebben me toch nog erg geholpen. als iemand mijn volledige coming out verhaal wil horen dan zal ik die maken, laat maar weten!

 

groetjes!

Hoi

 

Gefeliciteerd met het uit de kast komen :slight_smile:  Fijn dat je omgeving positief reageerde. 

 

De gevoelens waren niet wederzijds; da’s jammer. Echter kan dat gebeuren. Vermoedelijk zullen er daarnaast inderdaad forummers benieuwd zijn naar je coming-out verhaal, dus als je zin hebt om dat de delen, kan dat altijd. 

 

Bedankt voor de update :slight_smile:

 

Gr. Kenshin

Reageer