hoi ik ben 14 jaar en ik ben dus verliefd (op een jongen) maar ik weet dus niet of hij mij ook leuk vindt
hoe kun je daar achter komen weten jullie dat
we hebben wel oogcontact maar als we dat hebben draaien we onze hoofden weg
hoi ik ben 14 jaar en ik ben dus verliefd (op een jongen) maar ik weet dus niet of hij mij ook leuk vindt
hoe kun je daar achter komen weten jullie dat
we hebben wel oogcontact maar als we dat hebben draaien we onze hoofden weg
Hoi,
Als je wilt weten of hij je leuk vindt, moet je hem juist opzoeken. Bouw het lekker op en doe wat goed voelt en wees lekker jezelf! Zo vind je de ware.
Groetjes,
justGhast
Hoi, glimlach (voordat hij zijn hoofd wegdraait) een keer naar hem,misschien draait hij zijn hoofd weer terug en hebben jullie langer oogcontact (kan best romantisch zijn!!)
Je kan ook vragen of hij naar de kermis met jou wil
Hoi, glimlach (voordat hij zijn hoofd wegdraait) een keer naar hem,misschien draait hij zijn hoofd weer terug en hebben jullie langer oogcontact (kan best romantisch zijn!!)
Je kan ook vragen of hij naar de kermis met jou wil
maar als hij nou niet wil
Als hij niet wil? Nou, ik denk niet dat hij nee zou zeggen als hij naar de kermis kan gaan!
Maar als hij niet wil moet je proberen in de pauzes/tussenuren veel contact met hem te maken, en uiteindelijk moet je denk ik toch wel je gevoelens voor hem vertellen anders komt er nooit iets van!
Als je geen permanente plaatsen in de klas hebt, kan je vragen of je een keer naast hem kan zitten en dan leg je “per ongeluk” jouw hand op de zijne (dit kan ook in de pauzes/tussenuren!!) en kijk dan naar zijn reactie (ik zou wel je verontschuldigen) en als hij zijn hand wegtrekt is hij waarschijnlijk niet op jou (als hij hem later of gelijk daarna op jouw hand legt, is hij waarschijnlijk geschrokken maar vond hij het wel fijn) als hij je hand gelijk vasthoudt, kan je miss (of als je het vaker gedaan hebt) vertellen wat je voor hem voelt… ik zou wel eerst zeggen dat het een geheim van jullie 2 is want als hij je afwijst kan je nog wel eens gepest worden (dit zeg ik uit ervaring!!)
Veel liefs en succes, groetjes S
PS: heb je al naar hem geglimlacht tijdens oogcontact? (Of hebben jullie al, of ben je een stap verder (ik sta altijd open voor updates!)
Als hij niet wil? Nou, ik denk niet dat hij nee zou zeggen als hij naar de kermis kan gaan!
Maar als hij niet wil moet je proberen in de pauzes/tussenuren veel contact met hem te maken, en uiteindelijk moet je denk ik toch wel je gevoelens voor hem vertellen anders komt er nooit iets van!
Als je geen permanente plaatsen in de klas hebt, kan je vragen of je een keer naast hem kan zitten en dan leg je “per ongeluk” jouw hand op de zijne (dit kan ook in de pauzes/tussenuren!!) en kijk dan naar zijn reactie (ik zou wel je verontschuldigen) en als hij zijn hand wegtrekt is hij waarschijnlijk niet op jou (als hij hem later of gelijk daarna op jouw hand legt, is hij waarschijnlijk geschrokken maar vond hij het wel fijn) als hij je hand gelijk vasthoudt, kan je miss (of als je het vaker gedaan hebt) vertellen wat je voor hem voelt… ik zou wel eerst zeggen dat het een geheim van jullie 2 is want als hij je afwijst kan je nog wel eens gepest worden (dit zeg ik uit ervaring!!)
Veel liefs en succes, groetjes S
PS: heb je al naar hem geglimlacht tijdens oogcontact? (Of hebben jullie al, of ben je een stap verder (ik sta altijd open voor updates!)
Ja. Ik heb al naar hem geglimlacht en ik heb ook zijn nummer gekregen van zijn vriend. eerst werd hij toen boos toen hij er achter kwam dat ik zijn nummer had maar toen deed hij ineens een berichtje"ik vind het prima dat je mijn nummer hebt" en veder eigenlijk niet veel.
Sorry voor de lange uitleg alvast maar ik zag laatst op YT van iemand die met haar crush appte in Engels:
Dan kan jij zeggen:
Jij: Hallo, wil je een Engels spelletje met mij spelen via de chat? (Hij zegt waarschijnlijk wel ja)
Hij (denk ik): ja hoor, wat is het
Jij: je moet het Engels woord dat ik zeg afmaken:
Hij: ok
Jij: I like tik
Hij: tok
Jij: i like insta
hij: gram
jij: i like you
hij (wrschijnlijk geshockt): wat bedoel je? Of: tube (van youtube)
Als hij de 2e van hierboven doet, kan je zeggen:
jij: do you like me?
dan denkt hij waarschijnlijk oh dit is serieus, als hij ja zegt dan is hij op jou! Als hij nee zegt heeft hij tijd nodig of is hij helaas niet op jou… als hij zegt: jij viezerik wat zeg jij allemaal (of zoiets) kan je als smoesje gebruiken: nee nee nee het was Meals van maaltijden.
Nogmaals sorry voor de lange uitleg mr hopelijk heb je hier wat aan
Groetjes S
Je kan ook nog een kusje in de lucht doen
Groetjes S
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.